Če imate pomisleke o piškotkih,
tega lepo prosim
ne prezrite pred nadaljevanjem.
BITCOIN 04:39
1,73 %
10.884,58
CN 13.07
0,37 %
3.060,69
HK 01.11
1,23 %
28.594,06
JP 01.11
1,86 %
22.420,08
RU 22.01
1,13 %
1.285,33
SI 22.01
0,45 %
836,12
DE 01.11
1,78 %
13.465,51
UK 01.11
-0,07 %
7.487,96
BR 01.11
-0,26 %
74.115,48
GLD 01.11
0,46 %
121,22
US 01.11
0,15 %
2.579,11
Od pomladi 2006 do jeseni 2010 smo - sprva na strani Finančna točka, kasneje na Denarnisupermarket.com - uporabnikom nudili storitev Drugo mnenje. Storitev od jeseni 2010 ni več na voljo, še vedno pa je dostopen arhiv več kot 700 izdelanih Drugih mnenj, ki pokrivajo 5 let delovanja v zelo različnih tržnih razmerah. Zato smo prepričani, da lahko v njem najdete tudi kaj zase.

Drugo mnenje

 |  Izdelana mnenja  ·  Navodila  ·  Vzorčni portfelji

Storitev Drugo mnenje je namenjena uporabnikom strani Denarni supermarket, ki se odločajo za varčevanje v različnih finančnih oblikah ali pa so s tem že začeli, pa bi radi pridobili dodatno oceno in mnenje. Na podlagi vnesenih podatkov boste prejeli brezplačno oceno situacije in konkretne predloge, kako bi lahko ravnali.

  RSS   ·  Pogled na posamezno mnenje   ·   Nazaj v seznam...

Prejeti podatki
Zaposlitevzaposlen / svobodni poklic / lastno podjetje
Odvisne osebene
Mesečni znesek300€
Spremembe zneskane pričakujem velikih sprememb
Začetni znesek sredstev150000€
Obstoječi portfeljKD NOVI TRGI 12%
KD PRVI IZBOR 8%
KD SUR. IN ENER. 3%
ALTA GOLD 5%
INFOND ENERGY 3%
INFOND BRIC 8%
EEF Eq EMEA R 4%
EEF Eq ASIA R 3%
EEF Eq OCEA RH 3%
EEF Eq CHINA R 6%
EEF Eq LATIN AME 3%
IEKG 1%
KRKG 32%
LKPG 4%
SALR 2%
GRVG 2%
KBMR 1%
Cilj varčevanjaiz privarčevanega zneska bodo večinoma postopno črpana izplačila (šolanje otrok, dodatna pokojnina...)
Ciljni znesek400.000
Pričakovana donosnost7-10
Ciljno leto15
Donos in tveganjesprejemam višje tveganje, vendar se želim izogniti visokim izgubam
Preference
Drugo mnenje     Obvezno preberite tudi Pomembne opombe!

Kakšen smisel ima denar v banki

Kot neprijavljen uporabnik (gost) ne morete brati izdelanih mnenj.
Izjema so tista, ki so v seznamu označena z zvezdico: *
Kako naprej: prijavite se.


PripravilČrt Jakhel 31.05.10
Ocene bralcev
povprečje 4,9  (prejetih: 25)

Podana mnenja uporabljajte informativno, kot dopolnilo k lastnemu razmisleku in k drugim prejetim mnenjem. Zavedajte se, da lahko različne osebe sestavijo zelo različna mnenja, ki so lahko hkrati vsa korektna. Univerzalnih rešitev, napovedovanja prihodnosti in garancij ni. Odločitev in odgovornost za nastali dobiček ali izgubo je absolutno vaša.

Če bi imeli uporabniško ime in bili z njim prijavljeni, bi tukaj lahko vnesli svoje mnenje.

#86211  31.05.10 08:28  ericcussodgovori / citiraj  |  shramba  

Napačno navedeno in linkano Alta Global namesto Alta Gold.
#86215 (odg: #86211 ericcuss)  31.05.10 09:01  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  

hvala, popravljeno.
#86253  31.05.10 17:08  grandieodgovori / citiraj  |  shramba  

Lep mastno tiskan angleški rek, vendar ne velja za 90% slo. penzionerjev. Mi nič ne nucajo posredovani podatki, če se ne morem varčevanja več iti ker dam za cimrc tolk kot je kot je v prejetih podatkih mesečni znesek?! Pa tudi škoda, da bi šparov za ???? sem že dost dal????
#86255 (odg: #86253 grandie)  31.05.10 17:30  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[grandie]

Lep mastno tiskan angleški rek, vendar ne velja za 90% slo. penzionerjev. Mi nič ne nucajo posredovani podatki, če se ne morem varčevanja več iti ker dam za cimrc tolk kot je kot je v prejetih podatkih mesečni znesek?! Pa tudi škoda, da bi šparov za ???? sem že dost dal????
izdelano mnenje je namenjeno posameznemu sprasevalcu, katerega situacija je lahko bistveno drugacna od nekoga drugega. objavi se pa javno zato, da vseeno tisti, ki se najde dovolj blizu, kaj od tega ima.

ce je tvoja situacija taka, kot si jo opisal - niti te varcevanje zanima niti si ga zmozen - potem seveda ni zelo verjetno, da se bos nasel pri kateremkoli mnenju in je pravzaprav vprasanje, cemu sploh obiskujes stran s taksno tematiko. pa te ne odganjam, samo cudim se.
#86257 (odg: #86255 crt)  31.05.10 17:48  grandieodgovori / citiraj  |  shramba  

Odgovor na odgovor! Varčevanje me še vedno zanima vendar le za izredne odhodke, glede na moj status?! Je pa prav zanimivo, da je ravno takrat ko sem oddal komentar katerega zdaj "šinfate" crknila povezava ?! Nič hudega.

Bolj kot nadaljne varčevanje (v VS) me zanima kdaj boste ta DM (ni Danke mit) omogočili spremljati prodajo VZ prijavljencev na DM tako, da bo vsak od teh vedel kdaj je najbolj primeren trenutek (beri sploh dobit) za prodajo EP posameznega sklada tudi na datum posameznega nakupa (sistem FiFo). Potem bi bilo tudi manj vprašanj o primernosti prodaje EP VS. Če bi bil softweraš tega sploh ne bi tukaj pisal in imel podatke na DM! LP in brez zamer!
#86261 (odg: #86257 grandie)  31.05.10 18:07  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[grandie]

Odgovor na odgovor! Varčevanje me še vedno zanima vendar le za izredne odhodke, glede na moj status?! Je pa prav zanimivo, da je ravno takrat ko sem oddal komentar katerega zdaj "šinfate" crknila povezava ?!
ne vem, kaj tocno naj bi crknilo (streznik denarnisupermarket.com dela ok), bi pa zelo tezko verjel, da ima to kaksno zvezo s tem, da se midva pogovarjava.

Bolj kot nadaljne varčevanje (v VS) me zanima kdaj boste ta DM (ni Danke mit) omogočili spremljati prodajo VZ prijavljencev na DM tako, da bo vsak od teh vedel kdaj je najbolj primeren trenutek (beri sploh dobit) za prodajo EP posameznega sklada tudi na datum posameznega nakupa (sistem FiFo). Potem bi bilo tudi manj vprašanj o primernosti prodaje EP VS. Če bi bil softweraš tega sploh ne bi tukaj pisal in imel podatke na DM!
em... mislim, da mi ni najbolj jasno, o cem se pa zdaj pogovarjava. bom poskusal malo ugibati.

- pa recimo, da DM pomeni drugo mnenje in da naj bi "prijavljenci na DM" bile osebe, ki so si dale izdelati to mnenje. glede na to, da te varcevanje ne zanima (oziroma pravis, da si ga ne mores privosciti), ocitno nisi med njimi (kar potrjuje tudi iskanje emaila uporabnika med dosedanjimi zahtevki) in tako tudi tako ali tako nimas "podatkov na DM".

(kaj pa so to "VZ prijavljenci"? tega zal ne znam uganiti.)

- "sploh dobit" je verjetno tocka, ko sploh obstaja dobicek pri neki poziciji?

ce to dvoje zgoraj drzi, potem se verjetno pogovarjava o funkciji o izracunu davcnih posledic prodaj, ki je svojcas obstajala v orodju moj portfelj (ki ni isto kot drugo mnenje in z njim nima zveze).

kot ze veckrat razlozeno smo to funkcijo ukinili (ze na stari FT) zato, ker je postalo posebnih situacij preprosto prevec, da bi jih lahko zanesljivo obvladovali z majhno ekipo, kot jo imamo. ce pa tako obcutljive zadeve, kot je davcni izracun, ne moremo zelo solidno podpreti, potem je raje ne ponujamo.

vprasanja o primernosti prodaje skladov *v drugem mnenju* vsaj po mojih izkusnjah (ki trajajo ves cas, odkar drugo mnenje sploh obstaja) zelo redko govorijo o kaksnih davcnih skrbeh, obstoj krovnih skladov pa je to se dodatno olajsal.

* zadnji popravek: 31.05.10 18:07
#86281 (odg: #86253 grandie)  31.05.10 19:28  matic7odgovori / citiraj  |  shramba  
[grandie]

Lep mastno tiskan angleški rek, vendar ne velja za 90% slo. penzionerjev. Mi nič ne nucajo posredovani podatki, če se ne morem varčevanja več iti ker dam za cimrc tolk kot je kot je v prejetih podatkih mesečni znesek?! Pa tudi škoda, da bi šparov za ???? sem že dost dal????


dogaja se da imajo ljudje naložen denar, pa sploh ne vedo zakaj..pa to sploh ne majhne količine, ampak takšne ki bi nekomu povprečnemu pomenile življenjsko rento....pa recimo kot je omenjeno spodaj se lahko kdo najde v nekem mnenju in malo razmisli..

recimo sem videl kakakšen primer iz recimo da kroga družine ko je šlo v tem obdobju padcev za nekaj 100k izgube, s tem da je dejansko ostalo zelo malo od vloženega, s tem da je zelo realna šansa da se tisto sploh nikoli več ne vrne nazaj, če mene vprašaš bi rekel da ni šans..s tem da človek niti ne vlaga v sklade in VP..

pa če bi recimo vlagatelj saj kaj povprašal, bi mu jaz laik lepo povedal, če bi pa kdaj tole stran prebral, pa mogoče celo postavil vprašanje, pa garantiram da bi mu povedali kako stvari stojijo..

tako da mogoče se kdo najde v kakšnem mnenju in ga to reši, oziroma reši nek kos denarja, ki ga je škoda na podlagi pravljic metati čez okno.
#86283 (odg: #86257 grandie)  31.05.10 19:39  matic7odgovori / citiraj  |  shramba  
[grandie]


Je pa prav zanimivo, da je ravno takrat ko sem oddal komentar katerega zdaj "šinfate" crknila povezava ?!

he he:)

http://www.finance.si/281100/Siolov-inte...

* zadnji popravek: 31.05.10 19:39
#86285 (odg: #86281 matic7)  31.05.10 20:19  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[matic7]

dogaja se da imajo ljudje naložen denar, pa sploh ne vedo zakaj..pa to sploh ne majhne količine
to je tudi moj vtis :) (ceprav se ne nanasa na tega konkretnega)
#86287 (odg: #86285 crt)  31.05.10 20:41  skeptikodgovori / citiraj  |  shramba  
[crt]

:: [matic7]

:: dogaja se da imajo ljudje naložen denar, pa sploh ne vedo zakaj..pa to sploh ne majhne količine



to je tudi moj vtis :) (ceprav se ne nanasa na tega konkretnega)


Hja, ne razumem tegale. Ljudje imajo naložen denar (predvidevam da v banki, ker bi bilo sicer zapisano vložen), in se ne ukvarjajo z njim. Fino, a' ne. Torej vedo kaj delajo; če sledimo novi logiki "new normal" bo naložen denar še kar nekaj časa bolj pametna stvar kot pa vlaganje.

In še to: ali so sedaj časi, ko smo skladiščniki navečji avanturisti?
#86289 (odg: #86287 skeptik)  31.05.10 20:46  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[skeptik]

In še to: ali so sedaj časi, ko smo skladiščniki navečji avanturisti?
ja, ze vsaj 3 leta.
#86291 (odg: #86287 skeptik)  31.05.10 20:48  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[skeptik]

Hja, ne razumem tegale. Ljudje imajo naložen denar (predvidevam da v banki, ker bi bilo sicer zapisano vložen), in se ne ukvarjajo z njim.
gre za to, da imajo ljudje denar v vse sorte zadevah in potem se izkaze, da o teh zadevah - kaj sploh konkretno pomenijo, kaj se z njimi dogaja, pod kaksnimi pogoji so prisli vanje, kaksni pogoji veljajo v casu bivanja njihovega denarja v njih - vedo malo ali nic. prisli so pa tako, da so slisali reklamo, da je nekdo rekel v gostilni, da so hoteli biti pravi moski, etc...

#86293 (odg: #86291 crt)  31.05.10 21:29  ZZZodgovori / citiraj  |  shramba  
[crt]

gre za to, da imajo ljudje denar v vse sorte zadevah in potem se izkaze, da o teh zadevah - kaj sploh konkretno pomenijo, kaj se z njimi dogaja, pod kaksnimi pogoji so prisli vanje, kaksni pogoji veljajo v casu bivanja njihovega denarja v njih - vedo malo ali nic. prisli so pa tako, da so slisali reklamo, da je nekdo rekel v gostilni, da so hoteli biti pravi moski, etc...


Ma zelo res;

naložbena in druga življenjska zavarovanja, pa tudi razni strukturirani produkti itd... plasirani na trg tako, kot bi prodajal kuhinjsko posodo ali slovarje... Pa saj drugače potem ne more bit.
#86295  31.05.10 21:34  grandieodgovori / citiraj  |  shramba  

Še enkrat grandie za crt(DM) in ostale "komentatorje" prvega zapisa! VZ so vzajemni skladi, DM prijavljenci pa so tisti ki imajo na DS ti. "moj portfelj"!

O moji ideji sva z crt (DS) že debatirala, pa očitno ideje ne razume?! Nič hudega bomo pač poskušali idejo prenest kam drugam, kjer bodo idejo akceptirali oz. razumeli!? Npr. tam od koder so DS izšli?

Komentar matica7 je pa za boh... po...? Kar zadeva varčevanje v kateri koli oblikah je jasno, da se varčuje za to da bo na koncu nekaj več, tisti ki pa jih 7 omenja ni veliko, lahko pa da imajo velike ....! Mogoče je celo med njimi?

Drugače pa v poševnem tisku tekst nad oknom"Vaš komentar" za varčevalce VZ, papirjev z borze pove vse, da iz takšnih debat, vprašanjev in ODGOVOROV ne smejo pričakovat preveč, zanašat se le na svoja znanja in event. izkušnje, kakršne koli že te bile !!!
#86297 (odg: #86295 grandie)  31.05.10 21:41  ZZZodgovori / citiraj  |  shramba  
[grandie]

O moji ideji sva z crt (DS) že debatirala, pa očitno ideje ne razume?! Nič hudega bomo pač poskušali idejo prenest kam drugam, kjer bodo idejo akceptirali oz. razumeli!? Npr. tam od koder so DS izšli?
Nočem se vmešavat, ampak kamorkoli boš že prenesel svoje ideje, upam, da jih boš predstavil na razumljivejši način.
#86299 (odg: #86295 grandie)  31.05.10 21:49  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[grandie]

Še enkrat grandie za crt(DM) in ostale "komentatorje" prvega zapisa! VZ so vzajemni skladi, DM prijavljenci pa so tisti ki imajo na DS ti. "moj portfelj"!
ok, to ne bi nikdar sam uganil. ocitno to, da sem lastnorocno postavil staro FT in sem zraven od nule tudi pri DS, ni dovolj dobra priprava, da bi lahko to razumel :(

O moji ideji sva z crt (DS) že debatirala, pa očitno ideje ne razume?! Nič hudega bomo pač poskušali idejo prenest kam drugam, kjer bodo idejo akceptirali oz. razumeli!? Npr. tam od koder so DS izšli?
ja prav, kar pogumno.

#86303 (odg: #86289 crt)  31.05.10 22:07  skeptikodgovori / citiraj  |  shramba  
[crt]

:: [skeptik]

:: In še to: ali so sedaj časi, ko smo skladiščniki navečji avanturisti?



ja, ze vsaj 3 leta.


In jaz se imam za preudarnega dolgoročnega investitorja :-))

Že več kot tri leta!

No na pogumnih svet stoji :-))
#86305 (odg: #86303 skeptik)  31.05.10 22:12  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  

kakor je klima in zgodovina, smo po moje v casih, ko "dolgorocni", "preudarni" in "investitorji" ne gre skupaj oziroma je treba pojem dolgorocnosti raztegniti v tako obdobje, katerega dolzina sploh se ni znana. :) (ga japonci se niso odkrili) sicer pa ne omenjam tega danes prvic.

#86315 (odg: #86305 crt)  01.06.10 09:33  Frencisodgovori / citiraj  |  shramba  

Ja, okrevanje predvsem evropskih gospodarstev vsekakor ni nekaj samoumevnaga. Problemi, ki so se nakopičili delujejo kot močna zavora na evropsko ekonomijo.
#86323  01.06.10 10:53  SALVOREodgovori / citiraj  |  shramba  

...hehe, nisem vedel, da bo moj primer mnenja nekatere tako razkuril....

ČRT vseeno hvala za mišljenje! Morda sem jaz le specifični primer, toda kot vedno, več glav več ve....greh ni vprašat, neumno pa bi bilo ne vprašat.......vsak se pa sam odloči kako in kaj.

NE SE KRAGAT!!! ;-)) BO DEŽ
#86329 (odg: #86323 SALVORE)  01.06.10 11:29  Frencisodgovori / citiraj  |  shramba  
[SALVORE]

...hehe, nisem vedel, da bo moj primer mnenja nekatere tako razkuril....



ČRT vseeno hvala za mišljenje! Morda sem jaz le specifični primer, toda kot vedno, več glav več ve....greh ni vprašat, neumno pa bi bilo ne vprašat.......vsak se pa sam odloči kako in kaj.



NE SE KRAGAT!!! ;-)) BO DEŽ
Se mi zdi, da ni nikogar razburil, lahko pa boš čez čas ugotovil kako prav so imeli skeptiki.
#86335 (odg: #86329 Frencis)  01.06.10 11:48  SALVOREodgovori / citiraj  |  shramba  

Seveda, seveda tu niso šale....je treba bit previden!

...po bitki je pa lahko biti general in razlagat...

...kdor ne riskira ne profitira.....konkretno, če jaz nikoli nebi se tudi pogovarjati tu nebi imel o čem...

#86345 (odg: #86335 SALVORE)  01.06.10 12:36  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  

ti se samo pazi "kdor riskira, bankrotira" ;)
#86361 (odg: #86345 crt)  01.06.10 13:56  Frencisodgovori / citiraj  |  shramba  

No verjetno ne bo ravno bankrotiral, a velike izgube so mogoče. S 150k je že lepa renta, samo preveč požrt ne smeš biti. Jaz bi v tem trenutku vsaj tretjino parkiral bolj varno, predvsem SLO delnice niso privlačne, Krka pa ima preveliko utež.
#86393  01.06.10 19:32  SALVOREodgovori / citiraj  |  shramba  

Zahvaljujem se vam za dobronamerne nasvete.
#86407 (odg: #86293 ZZZ)  01.06.10 20:29  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[ZZZ]

naložbena in druga življenjska zavarovanja, pa tudi razni strukturirani produkti itd... plasirani na trg tako, kot bi prodajal kuhinjsko posodo ali slovarje... Pa saj drugače potem ne more bit.
to je tko ... malo kurje-jajcno vprasanje.

recimo so real life primeri, ko clovek rece:

- imam sklad od ene dzu. fajn mi dela. ampak hocem nekaj drugega. ker me skrbi.

- zakaj pa to?

- ker dzu ze dolgo nima nobenega novega sklada.

???

ker valjda je tempo sloganov NOVO in AKCIJE glavni indikator tega, a je dzu ziva in kaj vredna. ker je tako clovek pac navajen drugod, pa je se tu.
#86743 (odg: #86407 crt)  04.06.10 23:57  gbabnikodgovori / citiraj  |  shramba  

Se strinjam. Problem je v tem, da ljudje ne vedo kaj hočejo, gredo samo na nekaj v kar jih nekdo prepriča! Spomnim se, sicer že pred leti, kako mi je ena znanka razlagala o njenem najnovejšem "verižnem sistemu", a o njem ni vedela NIČ! Sedaj hodi po denar k svoji 80 letni mami - šivilji!

Kar hočem povedati je, da se ljudje sploh ne zanimajo za te zadeve, kar jim "porineš pred nos" to sprejmejo, pa je lahko največja neumnost! Oz. se enkrat spomnijo, da bi lahko denar kam vložili in gredo na horuk v nekaj, česar sploh ne poznajo! Za najbolj osnovno poznavanje je dovolj po četrt ure dnevno sledenja dogajanju, pa če nisi ravno strokovnjak, si lahko izbereš sorazmerno varne sklade, ampak ne, ljudje rajši zabijajo čas s popivanjem ipd., potem pa tarnajo kako jim gre slabo.

Dodal bi še najbolj zmotno predstavo določenega dela Slovencev. Nedolgo nazaj me je pri poročilih zmotil posnet komentar ženske srednih let, ki so jo ujeli pri nakupovanju ter vprašali za mnenje o varčevanju. Odgovor je bil "Eh, šparal bomo pol, k ne bomo mel"...