Če imate pomisleke o piškotkih,
tega lepo prosim
ne prezrite pred nadaljevanjem.
BITCOIN 10:39
-1,31 %
10.905,00
CN 13.07
0,37 %
3.060,69
HK 01.11
1,23 %
28.594,06
JP 01.11
1,86 %
22.420,08
RU 09:40
-0,06 %
1.282,98
SI 10:25
0,33 %
838,67
DE 01.11
1,78 %
13.465,51
UK 01.11
-0,07 %
7.487,96
BR 01.11
-0,26 %
74.115,48
GLD 01.11
0,46 %
121,22
US 01.11
0,15 %
2.579,11
Od pomladi 2006 do jeseni 2010 smo - sprva na strani Finančna točka, kasneje na Denarnisupermarket.com - uporabnikom nudili storitev Drugo mnenje. Storitev od jeseni 2010 ni več na voljo, še vedno pa je dostopen arhiv več kot 700 izdelanih Drugih mnenj, ki pokrivajo 5 let delovanja v zelo različnih tržnih razmerah. Zato smo prepričani, da lahko v njem najdete tudi kaj zase.

Drugo mnenje

 |  Izdelana mnenja  ·  Navodila  ·  Vzorčni portfelji

Storitev Drugo mnenje je namenjena uporabnikom strani Denarni supermarket, ki se odločajo za varčevanje v različnih finančnih oblikah ali pa so s tem že začeli, pa bi radi pridobili dodatno oceno in mnenje. Na podlagi vnesenih podatkov boste prejeli brezplačno oceno situacije in konkretne predloge, kako bi lahko ravnali.

  RSS   ·  Pogled na posamezno mnenje   ·   Nazaj v seznam...

Prejeti podatki
Zaposlitevzaposlen / svobodni poklic / lastno podjetje
Odvisne osebene
Mesečni znesek1000
Spremembe zneskapomembno zrasel (nova zaposlitev, konec kredita, osamosvojitev otrok...)
Začetni znesek sredstev30000
Obstoječi portfeljKD GALILEO 3,2%, KD SUROVINE IN ENERGIJA 3,2%, KD NOVA ENERGIJA 3,2%, KD INDIJA IN KITAJSKA 7,8%, KD LATINSKA AMERIKA 7,8%, INFOND BRIC 3,2%, INFOND PANAMERICA 3,2%, ABANKA AFRICA 3,2%, ABANKA BALKAN 3,2% , RAIFFEISEN OSTEREUROPA 8,01%, RAIFFEISEN EURAISSEN 8,01%, RAIFFEISEN EMERGING MARKETS 8,01%, RAIFFEISSEN RUSSLAND 15,8%, KAPITALSKA DRUZBA 4,08%, MOJA NALOZBA 3,2%, ZIVLJENJSKO ZAVROVANJE MERKUR 4,08%, DOPOLNILNO ZDRAVSTVENO 1,7%, DEKA INVESTMENTS AFRICA IN MIDDLE EAST 4,9%, ALIANS ORIENTAL iNCOME 2,4%, NEZGODNO ZAVROVANJE 1%,
Cilj varčevanjaiz privarčevanega zneska bodo večinoma postopno črpana izplačila (šolanje otrok, dodatna pokojnina...)
Ciljni znesek100000
Pričakovana donosnost10 - 15%
Ciljno letoCEZ 30 LET
Donos in tveganjeizrecno želim tvegati, da bodo morda doseženi izjemni donosi in razumem, da so lahko namesto tega izjemne izgube
PreferenceZELIM TRGE V RAZVOJU
Drugo mnenje     Obvezno preberite tudi Pomembne opombe!

Črna, rumena in zelena celina

Kot neprijavljen uporabnik (gost) ne morete brati izdelanih mnenj.
Izjema so tista, ki so v seznamu označena z zvezdico: *
Kako naprej: prijavite se.


PripravilSandi Kodrič 04.06.10
Ocene bralcev
povprečje 3,7  (prejetih: 9)

Podana mnenja uporabljajte informativno, kot dopolnilo k lastnemu razmisleku in k drugim prejetim mnenjem. Zavedajte se, da lahko različne osebe sestavijo zelo različna mnenja, ki so lahko hkrati vsa korektna. Univerzalnih rešitev, napovedovanja prihodnosti in garancij ni. Odločitev in odgovornost za nastali dobiček ali izgubo je absolutno vaša.

Če bi imeli uporabniško ime in bili z njim prijavljeni, bi tukaj lahko vnesli svoje mnenje.

#86697  04.06.10 11:18  Frencisodgovori / citiraj  |  shramba  

Ja, portfelij ima veliko skladov in se da z vplačili in manjšimi prehodi spreminjati uteži po regijah (aktivno upravljanje). Za razvite trge se strinjam, da niso za odpis, zlasti tehnologija in farmacija.
#86741 (odg: #86697 Frencis)  04.06.10 22:23  nebosaodgovori / citiraj  |  shramba  

Ja. Mas prav da razviti trgi niso za odpis ampak zivljenje je kratko in nima vsak denarja za vse trge in panoge kot so tehnologija in farmacija. Meni se zdi da je bolje imeti najvec v rastocih trgih in imeti poleg pa deleze po ostalem svetu in dolocenih panogah. Lp
#86745 (odg: #86741 nebosa)  05.06.10 10:16  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[nebosa]

Meni se zdi da je bolje imeti najvec v rastocih trgih
naceloma da, razen kadar so padajoci, kar ni taka redkost

(recimo kitajska trenutno in se vedno na -60% z vrha par let nazaj, da o balkanu ne govorimo)
#86769 (odg: #86745 crt)  06.06.10 16:56  nebosaodgovori / citiraj  |  shramba  

Le kdo govori o balkanu? Balkan se vsaj 5 let ne bo donosen. Ker se ti trgi sele prebujajo in so tam reforme na zacetku. Veliko je odvisno od politicnih dogodkov kot so status Kosova in volitve v Srbiji itd. Tisti ki so pred leti vse vlozili v Balkan so se zelo opekli
#86771 (odg: #86745 crt)  06.06.10 16:59  nebosaodgovori / citiraj  |  shramba  

Na dolgi rok je najbolje staviti na rastoce trge kot so Rusija, Kitajska , Indija in Brazilija. Ze sama Rusija obeta veliko. Ker ma veliko plina in nafte in se posebej juzni tok. Lp
#86773 (odg: #86771 nebosa)  06.06.10 17:55  Tujecodgovori / citiraj  |  shramba  
[nebosa]

Na dolgi rok je najbolje staviti na rastoce trge kot so Rusija, Kitajska , Indija in Brazilija. Ze sama Rusija obeta veliko. Ker ma veliko plina in nafte in se posebej juzni tok. Lp
Tole mislim povsem prijazno:

Ti to odgovarjaš črtu na njegove razmisleke (iz njih namreč ni razvidno, da bi on posebej želel čigavo mnenje), ali zgolj obveščaš naključne bralce, kako je na stvari?

Tvoje mnenje je namreč zapisano kot neka splošna resnica. lepo bi bilo, če bi jo podal v formi lastnega mnenja (torej: "jaz mislim / meni se zdi / po mojem mnenju ... sama Rusija obeta veliko..."

Kakšen slučajni bralec bi namreč utegnil razumeti, da to, kar pišeš, tudi zagotovo drži, kar bi bila seveda velika napaka.

Lep pozdrav.
#86775 (odg: #86771 nebosa)  06.06.10 18:32  ajerajodgovori / citiraj  |  shramba  

Rusija obeta predvsem demografski kolaps
#86777 (odg: #86771 nebosa)  06.06.10 22:05  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[nebosa]

Na dolgi rok je najbolje staviti na rastoce trge kot so Rusija, Kitajska , Indija in Brazilija. Ze sama Rusija obeta veliko. Ker ma veliko plina in nafte in se posebej juzni tok.
rusija je accident waiting to happen (kar je bolj kot ne njeno zgodovinsko normalno stanje) z izjemno tezko roko politike (ki se lahko kadarkoli odloci, da neka firma sploh ni privatna) in zelo slabo demografiko. to, da ima veliko plina in nafte in juzni tok, ni nikarsno zagotovilo za to, da bos ti kot vlagatelj (tuj ali domaci) kaj imel od tega.
#86779 (odg: #86769 nebosa)  06.06.10 22:08  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[nebosa]

Le kdo govori o balkanu? Balkan se vsaj 5 let ne bo donosen. Ker se ti trgi sele prebujajo in so tam reforme na zacetku. Veliko je odvisno od politicnih dogodkov kot so status Kosova in volitve v Srbiji itd. Tisti ki so pred leti vse vlozili v Balkan so se zelo opekli
tisti, ki so pred leti vse vlozili v balkan, so razlagali tako kot ti zdaj, da so glavni car rastoci oziroma razvijajoci se trgi. podobno kot tisti, ki so verjeli recimo, da kitajska pa ze ne more pasti pred olimpijskimi igrami in podobne ljudske modrosti. tako sta zdaj balkan nekje -80% in kitajska (kontinentalna) -60%.

#86781 (odg: #86779 crt)  06.06.10 22:17  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  

od klasicne cetverice bric je sicer tako, da imata dve demografski problem in zelo vprasljivo razmerje politika / gospodarstvo, od preostalih dveh ima ena zelo nesrecne sosede (v stratesko - vojaskem smislu), druga pa je na kontinentu, ki je kot celota nagnjen k revolucijam in na katerem se je sploh zacel pojem "emerging markets", ki zdaj ze cca 50 let emergajo in nikakor ne emergnejo.

ce se ze gremo. :)

#86783 (odg: #86781 crt)  06.06.10 22:23  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  

no, mogoce si pa ti z izrazom "rastoci trgi" mislil ne tisto marketinsko, temvec dejansko to, kar besede povejo: tiste trge, ki (v nekem trenutku) rastejo, torej na takih biti in potem tudi pravocasno oditi, ko to nehajo biti, po moznosti se preden se prekucnejo za 50%. o tem se sigurno vsi strinjamo. :)

#86787 (odg: #86783 crt)  06.06.10 23:34  MSTANK1odgovori / citiraj  |  shramba  
[crt]

no, mogoce si pa ti z izrazom "rastoci trgi" mislil ne tisto marketinsko, temvec dejansko to, kar besede povejo: tiste trge, ki (v nekem trenutku) rastejo, torej na takih biti in potem tudi pravocasno oditi, ko to nehajo biti, po moznosti se preden se prekucnejo za 50%. o tem se sigurno vsi strinjamo. :)
Podoben hec je izraz negativna rast npr. bdp-ja :), ko imamo enako ime za spremenljivko ko je ta + in ko je ta -

Drugač pa rastoči trgi rastejo :) ko imamo neke presežke casha npr. 2007 in padajo, ko imamo pomanjkanje taistega oz. ko ta pobegne drugam (npr. na varno :) tipo poleti 2008- itak pa se jim obakrat reče rastoči trgi :)

Tile portfelji v katerih prevladujejo Briki, biki in razne črno-rumene celine, so le pokazatelj tega, da ta cash-vlagatelj ni pravočasno pobegnil na varno...Ali povedano drugače za veliko večino tukajšnje publike velja: Povej mi kaj imaš v portfelju in ti povem kdaj si to kupil in ali še vedno upaš, da se bo enkrat le našel bigger ... :)
#86795 (odg: #86783 crt)  07.06.10 10:23  Tujecodgovori / citiraj  |  shramba  
[crt]

no, mogoce si pa ti z izrazom "rastoci trgi" mislil ne tisto marketinsko, temvec dejansko to, kar besede povejo: tiste trge, ki (v nekem trenutku) rastejo, torej na takih biti in potem tudi pravocasno oditi, ko to nehajo biti, po moznosti se preden se prekucnejo za 50%. o tem se sigurno vsi strinjamo. :)


Na kratko povedano, zajebano je biti brez bicikla.
#86815 (odg: #86795 Tujec)  07.06.10 15:22  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  

to takaltak, vendar v tem primeru nima kaj dosti veze, kajti pisano je bilo z ranca :) enostavno so to zadeve, ki jih ni skoda znjkrat ponoviti, ce si ravno pri volji in je tak primer.
#86825 (odg: #86815 crt)  07.06.10 17:47  Tujecodgovori / citiraj  |  shramba  

loteva se te Kantova dobra volja. Intelektualno :-)
#86853 (odg: #86775 ajeraj)  08.06.10 11:28  nebosaodgovori / citiraj  |  shramba  

Jaz nikogar ne ucim in ne silim. Kdo si ti da bos ti mene ucil kako se vlaga na financne trge??? Kdo si ti? Jaz vlagam ze 10let na finance trge in sem zelo dobro zasluzil. Ne rabim pridige nekoga ki ga ne poznam in me skusa uciti o necem kar zelo dobro vem. Ne trdim da sem bog a znam obrniti denar in iz malega narediti vec. Seveda na dolgi rok. Ne pa spadam med spekulante ki mislijo da zasluzijo v kratkem casu bogastvo. Vse analize pravijo da bodo na dolgi rok sli najbolje rastoci trgi. Prvo se malo poduci. Potem pametuj. Jaz nisem dajal nobenih komentarjev le povedal sem kar si mislim. Od kdaj je prepovedano povedati? Hvala in lep pozdrav
#86855 (odg: #86853 nebosa)  08.06.10 11:32  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  

nihce doslej ti ni rekel, da ti karkoli pripoveduje ali te karkoli silil.

ti pa jaz zdaj kot administrator povem, da ti je prepovedano se takole usajati in da ko se bos naslednjic, bos letel ven.

ce spraujes ajeraja, kdo je, ti bo verjetno ze sam povedal (na njegovo sprocilo si namrec odgovarjal). ce sprasujes mene, pa kar povej, pa ti bom jaz.
#86857 (odg: #86855 crt)  08.06.10 11:33  nebosaodgovori / citiraj  |  shramba  

saj ze zdaj grem da ves. Kdo mislite da ste vi? dost vam mam. le sami taki ki pametujete. zbogom in adijo
#86859 (odg: #86857 nebosa)  08.06.10 11:34  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[nebosa]

saj ze zdaj grem da ves. Kdo mislite da ste vi? dost vam mam. le sami taki ki pametujete. zbogom in adijo
adijo, pa pazi, da te ne raznese.
#86861 (odg: #86859 crt)  08.06.10 11:38  allagasodgovori / citiraj  |  shramba  

tale ziher puši na veliko zadnje dve leti ker je tolko nervoze v zraku.
#86903 (odg: #86853 nebosa)  08.06.10 19:56  andrejcc (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[nebosa]

Jaz nikogar ne ucim in ne silim. Kdo si ti da bos ti mene ucil kako se vlaga na financne trge??? Kdo si ti? Jaz vlagam ze 10let na finance trge in sem zelo dobro zasluzil. Ne rabim pridige nekoga ki ga ne poznam in me skusa uciti o necem kar zelo dobro vem. Ne trdim da sem bog a znam obrniti denar in iz malega narediti vec. Seveda na dolgi rok. Ne pa spadam med spekulante ki mislijo da zasluzijo v kratkem casu bogastvo. Vse analize pravijo da bodo na dolgi rok sli najbolje rastoci trgi. Prvo se malo poduci. Potem pametuj. Jaz nisem dajal nobenih komentarjev le povedal sem kar si mislim. Od kdaj je prepovedano povedati? Hvala in lep pozdrav
--ahhh. moram pa priznati da takih modelov res ne pogresam :)