Če imate pomisleke o piškotkih,
tega lepo prosim
ne prezrite pred nadaljevanjem.
BITCOIN 04:37
1,74 %
10.884,78
CN 13.07
0,37 %
3.060,69
HK 01.11
1,23 %
28.594,06
JP 01.11
1,86 %
22.420,08
RU 22.01
1,13 %
1.285,33
SI 22.01
0,45 %
836,12
DE 01.11
1,78 %
13.465,51
UK 01.11
-0,07 %
7.487,96
BR 01.11
-0,26 %
74.115,48
GLD 01.11
0,46 %
121,22
US 01.11
0,15 %
2.579,11
Od pomladi 2006 do jeseni 2010 smo - sprva na strani Finančna točka, kasneje na Denarnisupermarket.com - uporabnikom nudili storitev Drugo mnenje. Storitev od jeseni 2010 ni več na voljo, še vedno pa je dostopen arhiv več kot 700 izdelanih Drugih mnenj, ki pokrivajo 5 let delovanja v zelo različnih tržnih razmerah. Zato smo prepričani, da lahko v njem najdete tudi kaj zase.

Drugo mnenje

 |  Izdelana mnenja  ·  Navodila  ·  Vzorčni portfelji

Storitev Drugo mnenje je namenjena uporabnikom strani Denarni supermarket, ki se odločajo za varčevanje v različnih finančnih oblikah ali pa so s tem že začeli, pa bi radi pridobili dodatno oceno in mnenje. Na podlagi vnesenih podatkov boste prejeli brezplačno oceno situacije in konkretne predloge, kako bi lahko ravnali.

  RSS   ·  Pogled na posamezno mnenje   ·   Nazaj v seznam...

Prejeti podatki
Zaposlitevzaposlen / svobodni poklic / lastno podjetje
Odvisne osebene
Mesečni znesek75€ +1500€ v depozitu
Spremembe zneskapomembno padel (rojstvo otroka, izguba zaposlitve, najem kredita...)
Začetni znesek sredstev5.182,21 € vrednost portfelja
Obstoječi portfeljKD Balkan, delniški 10,01%
KD Vitalnost, delniški 9,98%
KD Nova energija, delniški 3,21%
KD Russia, IaD 8,19%
Abančna DZU Delniški Pasivni Baltinord 12,18%
Krekov Most Novi trgi, delniški podsklad 3,91%
PSP Živa - delniški 4,32%
Delniški vzajemni sklad ALTA INDIA 4,13%
NFD IT, delniški podsklad 6,03%
Ilirika Finance delniški podsklad 3,62%
Franklin Global Real Estate (Euro) Fund (A) 1,51%
Franklin Global Real Estate (Euro) Fund (N) 2,00%
EEF - Equity Japan [RH] 2,02%
Eurizon EasyFund Equity Financial RH 2,15%
KBMR.LJ - NKBM 20,34%
POSR.LJ - Pozavarovalnica Sava 6,39%
Cilj varčevanjaprivarčevani znesek bo večinoma hitro porabljen (velik nakup, npr. nepremičnine)
Ciljni znesek100.000€
Pričakovana donosnost12% v velikih nihanjih
Ciljno letov 15-20 letih, nekje vmes?
Donos in tveganjeizrecno želim tvegati, da bodo morda doseženi izjemni donosi in razumem, da so lahko namesto tega izjemne izgube
PreferenceNe želim podvajanja naložb,
Drugo mnenje     Obvezno preberite tudi Pomembne opombe!

Kamikaze go home

Kot neprijavljen uporabnik (gost) ne morete brati izdelanih mnenj.
Izjema so tista, ki so v seznamu označena z zvezdico: *
Kako naprej: prijavite se.


PripravilČrt Jakhel 12.07.10
Ocene bralcev
povprečje 4,8  (prejetih: 54)

Podana mnenja uporabljajte informativno, kot dopolnilo k lastnemu razmisleku in k drugim prejetim mnenjem. Zavedajte se, da lahko različne osebe sestavijo zelo različna mnenja, ki so lahko hkrati vsa korektna. Univerzalnih rešitev, napovedovanja prihodnosti in garancij ni. Odločitev in odgovornost za nastali dobiček ali izgubo je absolutno vaša.

Če bi imeli uporabniško ime in bili z njim prijavljeni, bi tukaj lahko vnesli svoje mnenje.

#88561  12.07.10 16:20  Frencisodgovori / citiraj  |  shramba  

Ja, res ni potrebe po blaznem tveganju, če je podatek 5.182 EUR pravilen, nominalno vseeno ne gre za preveliko izgubo. Ob takem številu skladov je dobro biti aktivni vlagatelj, sicer se je bolje odločiti za 3 sklade, kot piše zgoraj. Za aktivnost pri vlaganju nimam v mislih skakanja iz vroče zgodbe v drugo vročo zgodbo ampak utežno prilagajanje posameznih naložb (lahko le z nakupi).
#88563 (odg: #88561 Frencis)  12.07.10 16:53  francekmicikaodgovori / citiraj  |  shramba  

Evo to je tista klasična kd-jeva prodaja. Če vložiš 5.000,00 eur pa mesečno vplačuješ 75 eurov ob tam negi 12% donosi boš imel okrog 100.000,00 eur po 15-20 letih. Se ne čudim, da ljudje tako čudno razmišljajo in živijo v teh obljubljenih sanjah

Bostjankle

#88579 (odg: #88563 francekmicika)  12.07.10 18:13  KlemenK (admin) odgovori / citiraj  |  shramba  
[francekmicika]

Evo to je tista klasična kd-jeva prodaja. Če vložiš 5.000,00 eur pa mesečno vplačuješ 75 eurov ob tam negi 12% donosi boš imel okrog 100.000,00 eur po 15-20 letih. Se ne čudim, da ljudje tako čudno razmišljajo in živijo v teh obljubljenih sanjah
Ja, imaš prav in tole drugo mnenje je tvoj ultimativni dokaz, kajne? Ja, res se vidi, kako mu Črt na vse kriplje po grlu tlači vse sorte skladov in obljublja 12% letne donose in 100.000 € v kratkem času.
#88593 (odg: #88579 KlemenK)  12.07.10 20:59  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  

ah klemen. ti res nic ne razumes, ziher ti bo bostjankle nalozbeno svetovanje s.p. zdaj povedal, da si bivsi kdjevec. cloveku sem kot mnenje napisal, daj naj enostavno vse proda, torej gre za prodajo, kaj zdaj ni jasno :)

#88595 (odg: #88563 francekmicika)  12.07.10 21:09  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[francekmicika]

Evo to je tista klasična kd-jeva prodaja. Če vložiš 5.000,00 eur pa mesečno vplačuješ 75 eurov ob tam negi 12% donosi boš imel okrog 100.000,00 eur po 15-20 letih. Se ne čudim, da ljudje tako čudno razmišljajo in živijo v teh obljubljenih sanjah
ce vlozis 5.000 in mesecno vplacujes 75 in je povprecna letna donosnost 12%, bos dejansko v 20 letih imel 100.000 in se malo vec. to je stvar matematike. problemi s tem so pa "samo" naslednji:

1. da pac ne bo taka donosnost.

2. da tudi ce bi cudezno bilo, se v 20 letih nabere kar nekaj inflacije, tako da vprasanje, kaj pomeni teh 100 K.

3. da ce gres cloveku razlagat, da to ne bo slo, je ponavadi jezen, ker mu razbijas roznata ocala.

4. da povrhu potem, ko cloveku razlozis, da ne bo slo in naj da mir in neha s skladi in delnicami, uleti se bostjankle nalozbeno svetovanje s.p. in se znova usaja o svojih fiksnih idejah.

skratka razlagati ljudem, da NE bo cudezev, je dejavnost za mazohiste in/ali osebe v intervalih skrajnega dolgcasa :)



* zadnji popravek: 12.07.10 21:09
#88599 (odg: #88563 francekmicika)  12.07.10 21:29  Diego Armando Xodgovori / citiraj  |  shramba  
[francekmicika]

Evo to je tista klasična kd-jeva prodaja. Če vložiš 5.000,00 eur pa mesečno vplačuješ 75 eurov ob tam negi 12% donosi boš imel okrog 100.000,00 eur po 15-20 letih. Se ne čudim, da ljudje tako čudno razmišljajo in živijo v teh obljubljenih sanjah





Bostjankle


Kako si pa ti naenkrat ti, ce si bil ravnokar tvoj prijatelj on? :)
#88601 (odg: #88595 crt)  12.07.10 21:34  ravaodgovori / citiraj  |  shramba  
[crt]

skratka razlagati ljudem, da NE bo cudezev, je dejavnost za mazohiste in/ali osebe v intervalih skrajnega dolgcasa :)
po moje bi bila hobotnica optimalen kader za tovrstne podvige.
#88603 (odg: #88601 rava)  12.07.10 21:40  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[rava]

po moje bi bila hobotnica optimalen kader za tovrstne podvige.
zelo se strinjam.

(z vsakim dnem priblizevanja bicikla bolj.)

#88605 (odg: #88599 Diego Armando X)  12.07.10 21:50  MSTANK1odgovori / citiraj  |  shramba  
Kako si pa ti naenkrat ti, ce si bil ravnokar tvoj prijatelj on? :)
Prijatelj in selektor je en in isti...madžarski orešek :)

Kamikaze go home...
To napišeš in že jih je polna dnevna soba :)

* zadnji popravek: 12.07.10 21:50
#88613 (odg: #88599 Diego Armando X)  13.07.10 05:20  cicibanodgovori / citiraj  |  shramba  
[Diego Armando X]

:: [francekmicika]

:: Evo to je tista klasična kd-jeva prodaja. Če vložiš 5.000,00 eur pa mesečno vplačuješ 75 eurov ob tam negi 12% donosi boš imel okrog 100.000,00 eur po 15-20 letih. Se ne čudim, da ljudje tako čudno razmišljajo in živijo v teh obljubljenih sanjah

::

::

:: Bostjankle

::



Kako si pa ti naenkrat ti, ce si bil ravnokar tvoj prijatelj on? :)
saj ti je jasno napisal. Česa ne razumeš? :)

[francekmicika]

ne ni on, sva pa kolega. Mi je danes govoril o tem. Jaz pa sem nekoč bil zastopnik za kd in moja punca. Ja veliko ve o kd ju.
#88615 (odg: #88605 MSTANK1)  13.07.10 07:27  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[MSTANK1]

::Kamikaze go home...



To napišeš in že jih je polna dnevna soba :)
:))
#88649  13.07.10 11:24  gbabnikodgovori / citiraj  |  shramba  

Uau, kakšni destruktivni komentarji s strani ljudi, ki so prebrali zgolj naslov! Kar se tiče mnenja, bi se strinjal s Črtom, saj je že ob določeni meri previdnosti precejšnja verjetnost, da marsikaj izgubiš, ta verjetnost je pa pri ljudeh, ki so navkljub vsem opozorilom vse premoženje vložili v Balkan še bistveno večja. Nekaterim se mnenje verjetno zdi žaljivo ipd., ampak je dejansko najboljši možni nasvet takemu človeku. Mogoče bi dodal še to, da če je obseden s postvljanjem premoženja na kocko, je pa vseeno bolje denar vložiti v različne sklade, kot pa, kakor nekateri v upanju po bajnem bogastvu, vse znositi v casinoje.

P.S. Tudi sam sem pred kratkim zaprosil za drugo mnenje in se zanj zahvaljujem, ker je z mnogimi dokazi in razlagami potrdilo moje mnenje, ter ga še malo skorigiralo na še boljšo pot :)

Lp
#88655 (odg: #88649 gbabnik)  13.07.10 11:32  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[gbabnik]

Mogoče bi dodal še to, da če je obseden s postvljanjem premoženja na kocko, je pa vseeno bolje denar vložiti v različne sklade, kot pa, kakor nekateri v upanju po bajnem bogastvu, vse znositi v casinoje.
po moje je v primeru skrajne ljubezni do tveganja boljse dati v casino, ker je izid prej jasen, pa prej bankrotiras in imas tako prej priliko drugace zastaviti :)

hvala pa za tvoj odziv glede tistega, da je bilo tudi zate napisano mnenje - ker tudi za mnenja se kdaj vprasam, a jih narocniki sploh potem preberejo.

#88671 (odg: #88649 gbabnik)  13.07.10 12:20  blinkodgovori / citiraj  |  shramba  
[gbabnik]

Uau, kakšni destruktivni komentarji s strani ljudi, ki so prebrali zgolj naslov! Kar se tiče mnenja, bi se strinjal s Črtom, saj je že ob določeni meri previdnosti precejšnja verjetnost, da marsikaj izgubiš, ta verjetnost je pa pri ljudeh, ki so navkljub vsem opozorilom vse premoženje vložili v Balkan še bistveno večja. Nekaterim se mnenje verjetno zdi žaljivo ipd., ampak je dejansko najboljši možni nasvet takemu človeku. Mogoče bi dodal še to, da če je obseden s postvljanjem premoženja na kocko, je pa vseeno bolje denar vložiti v različne sklade, kot pa, kakor nekateri v upanju po bajnem bogastvu, vse znositi v casinoje.



P.S. Tudi sam sem pred kratkim zaprosil za drugo mnenje in se zanj zahvaljujem, ker je z mnogimi dokazi in razlagami potrdilo moje mnenje, ter ga še malo skorigiralo na še boljšo pot :)



Lp
Predvsem je najbolj pomembno že PRED nakupom razjasniti:

- koliko je nekdo pripravljen izgubiti v primeru če grejo stvari v nasprotno smer

- na kateri točki ima namen prodati z izgubo

- na kateri točki ima namen prodati s profitom

Kdor ne ve odgovorov na zgornja vprašanja ali pa je odgovor "nič ne želim izgubiti, držal bom na dolgi rok" naj se raje ne loti vlaganja v instrumente, ki presegajo tveganje obvezniških skladov z državnimi obveznicami.
#88701 (odg: #88671 blink)  13.07.10 14:51  MSTANK1odgovori / citiraj  |  shramba  
[blink]

Predvsem je najbolj pomembno že PRED nakupom razjasniti:

- koliko je nekdo pripravljen izgubiti v primeru če grejo stvari v nasprotno smer

- na kateri točki ima namen prodati z izgubo

- na kateri točki ima namen prodati s profitom
To je to...
Kdor ne ve odgovorov na zgornja vprašanja ali pa je odgovor "nič ne želim izgubiti, držal bom na dolgi rok" naj se raje ne loti vlaganja v instrumente, ki presegajo tveganje obvezniških skladov z državnimi obveznicami.
Na dolgi rok smo itak sam mrtvi...Je pa zabavno, da folk daje vprašanja tipo: kam vložit 10-50k eurov da bo zaslužek :) in pol niso zadovoljni z odgovori...

Čeprav noben odgovor ne more biti boljši kot je kvaliteta :) samega vprašanja.
#88709 (odg: #88671 blink)  13.07.10 17:42  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[blink]

Predvsem je najbolj pomembno že PRED nakupom razjasniti:

- koliko je nekdo pripravljen izgubiti v primeru če grejo stvari v nasprotno smer

- na kateri točki ima namen prodati z izgubo

- na kateri točki ima namen prodati s profitom



Kdor ne ve odgovorov na zgornja vprašanja ali pa je odgovor "nič ne želim izgubiti, držal bom na dolgi rok" naj se raje ne loti vlaganja v instrumente, ki presegajo tveganje obvezniških skladov z državnimi obveznicami.
tako

#88715  13.07.10 20:55  andrejcc (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  

sedmo :)?

pri teh povratnikih je zanimivo, da prakticno nikoli ne sledijo nasvetom ampak naredijo po svoje (ponavadi obratno) in potem spet sprasujejo kako pa zdaj naprej
#88799 (odg: #88715 andrejcc)  17.07.10 23:33  Smirnofodgovori / citiraj  |  shramba  

Za mnenje sem vprašal le 4 v obdobju 3 let in pol.
#88807 (odg: #88799 Smirnof)  18.07.10 18:02  skeptikodgovori / citiraj  |  shramba  
[Smirnof]

Za mnenje sem vprašal le 4 v obdobju 3 let in pol.


Ali to pomeni, da na taka obdobja tudi menjaš strategijo ali samo preverjaš kurz?
#88813 (odg: #88807 skeptik)  18.07.10 20:40  Smirnofodgovori / citiraj  |  shramba  

Samo preverjam kurz.