Če imate pomisleke o piškotkih,
tega lepo prosim
ne prezrite pred nadaljevanjem.
BITCOIN 22:10
-5,44 %
6.918,84
CN 13.07
0,37 %
3.060,69
HK 01.11
1,23 %
28.594,06
JP 01.11
1,86 %
22.420,08
RU 15:51
-1,16 %
1.142,07
SI 06.12
0,12 %
905,61
DE 01.11
1,78 %
13.465,51
UK 01.11
-0,07 %
7.487,96
BR 01.11
-0,26 %
74.115,48
GLD 01.11
0,46 %
121,22
US 01.11
0,15 %
2.579,11

Forum

 |  sveže  ·  forumi  ·  iskanje  ·  shramba  ·  sporočila  ·  obveščanje  ·  pravila & objave  ·  vabila

Iskali ste objavo št. 140153... najdena v temi Pregled novic - 07.10.15

Seznam forumov  >  Pregled novic  >  Pregled novic - 07.10.15

Ta tema se nanaša na Pregled novic 07.10.15

Iščem prvo neprebrano sporočilo v tej temi... najdeno na strani 1

Iskali ste objavo št. 140153... najdena na strani 1

Nova objava v tej temi  |  Nova tema v forumu
vseh objav v tej temi: 32   stran:  1 | 2 | > | zadnja
#140073  07.10.15 08:22  matic7odgovori / citiraj  |  shramba  

Zanimivo bo, kaj bodo storili... ker če bodo uveljavili software, ki je deloval samo na testiranjih, bo avto pospeševal kot stari Golf I dizel.

he he, moja opažanja s ceste so dejansko takšna. Ogromno voznikov golfa vozi dejansko, kot da bi imeli enko :)

na avtocesti je to lahko precej nadležno. Ko jih poslušam, vidim, da dejansko je problem ali popije 5,1 litra ali 5,3. Se mi zdi, da stalno gledanje na porabo zna biti kar stresno :)
#140078  07.10.15 08:40  milwal (admin) odgovori / citiraj  |  shramba  

Link "čez 30 let bodo vedeli vse" je obvezno branje. Kdor ne prebere se mora javit in dobi za kazen novico o Cerarju, ki o nečem resno razmišlja, s pripadajočo fotko.

Lp iz vlaka :-)
#140083 (odg: #140073 matic7)  07.10.15 08:42  milwal (admin) odgovori / citiraj  |  shramba  
[matic7]

Zanimivo bo, kaj bodo storili... ker če bodo uveljavili software, ki je deloval samo na testiranjih, bo avto pospeševal kot stari Golf I dizel.





he he, moja opažanja s ceste so dejansko takšna. Ogromno voznikov golfa vozi dejansko, kot da bi imeli enko :)



na avtocesti je to lahko precej nadležno. Ko jih poslušam, vidim, da dejansko je problem ali popije 5,1 litra ali 5,3. Se mi zdi, da stalno gledanje na porabo zna biti kar stresno :)
Zdaj sem razmišljal, da če recimo odpokličejo milijon vozil na leto, in jih vgradnja nox razgrajevalnih sredstev stane 2K eur po kosu, je to letno dve milijardi. (upam da nisem kaj zbluzil). To v bistvu niti ni tako visok znesek, da si ga ne bi mogli privoščiti?
#140088 (odg: #140083 milwal)  07.10.15 09:19  matic7odgovori / citiraj  |  shramba  

ma kakšen kvartal jim bo požrlo..

vprašanje pa, če se bo kaj poznalo na prodaji vozil.

s samo kakovostjo oziroma pokvarljivostjo vozil so že tako v riti.

Pa vem, da nekaterim škode lepo delajo do npr. 500.000 prevoženih, ampak tudi drugim delajo lepo do 300.000, potem ko zamenajo menjalnik, dve turbini, sklopko, odmično gred itd. :)

jebeni audi, mogoče uradna statistika kaže drugače, ampak meni okolica govori drugo statistiko, res pa da ni tako velik vzorec :)

#140093  07.10.15 09:27  pipsodgovori / citiraj  |  shramba  

Tudi če vgradijo dozator sečnine v izpuh, se bodo lahko lastniki pritožil. Razen če jim zagotoviš še doživljensko dozo le tega, kar pa spet stane. Da se zadosti standardu, gre kar nekaj tega na en tank.
#140098 (odg: #140088 matic7)  07.10.15 09:58  milwal (admin) odgovori / citiraj  |  shramba  

Reliabilityindex.com

Drazji ko je avto, bolj ko je dovrsen, tezji ko je, vec stane in vec se kvari. Kar je povsem normalno. Audija a6 placas ker se super pelje, ne ker bi bil zanesljiv.

Je pa audi nasploh precej faulty.
#140103  07.10.15 10:02  MrModgovori / citiraj  |  shramba  

>Čez 30 let bodo vedeli, kaj ste danes brali, kje ste bili, koga ste poklicali, kaj objavili na twitterju... VSE

Ravno to jaz ves čas razlagam tistim z bolj ekstremnimi konservativnimi stališči. Z razdalje 30 let zna to izgledati hudičevo grdo.

M
#140108  07.10.15 10:34  pipsodgovori / citiraj  |  shramba  

Mene ne skrbi kaj je objavljeno na twiterju in fb, mene bolj skrbi tist "VSE". Že običajno srfanje se da pokazati, kot da si nekaj sumljivega gledal. Vsi smo pa že na internetu gledal kaj bolj sumljivega, ali nanamerno, ali namerno, ali kot klik na link, za katerega ne vemo kam nas bo privedel... Tisti, ki bo imel dostop do te zgodovine, bo verjetno imel vso kontrolo nad večino. Zelo scary.
#140113  07.10.15 11:43  matic7odgovori / citiraj  |  shramba  

še dva takšna dneva na naftnem trgu, pa bom že na nuli :)

moj plan zadnje mesece je sicer bil, da bi proti koncu leta še malo nalagal in še vedno je, ker se mi ne zdi, da bi tale rast lahko zdržala dlje časa.
#140118 (odg: #140083 milwal)  07.10.15 18:39  cicibanodgovori / citiraj  |  shramba  
[milwal]

:: [matic7]

:: Zanimivo bo, kaj bodo storili... ker če bodo uveljavili software, ki je deloval samo na testiranjih, bo avto pospeševal kot stari Golf I dizel.

::

::

:: he he, moja opažanja s ceste so dejansko takšna. Ogromno voznikov golfa vozi dejansko, kot da bi imeli enko :)

::

:: na avtocesti je to lahko precej nadležno. Ko jih poslušam, vidim, da dejansko je problem ali popije 5,1 litra ali 5,3. Se mi zdi, da stalno gledanje na porabo zna biti kar stresno :)



Zdaj sem razmišljal, da če recimo odpokličejo milijon vozil na leto, in jih vgradnja nox razgrajevalnih sredstev stane 2K eur po kosu, je to letno dve milijardi. (upam da nisem kaj zbluzil). To v bistvu niti ni tako visok znesek, da si ga ne bi mogli privoščiti?
bral sem, da so goljufali ker je sistem stal 300€ po vozilu, kar je bilo preveč. če bojo pri nekaterih samo prevrteli software, pri drugih pa vgradili sistem, s 300€/ avtu nisi daleč od pričakovanega stroška * 11M vozil, prideš na3 milijarde + kake tožbe in kazni, prideš na 5-10 milijard kar je letni dobiček grupe.

prav tako so objavili da bojo vse uredili v koledarskem letu 2016

p.s. jebo vas VW
#140123 (odg: #140098 milwal)  07.10.15 19:01  matic7odgovori / citiraj  |  shramba  
[milwal]

Reliabilityindex.com



Drazji ko je avto, bolj ko je dovrsen, tezji ko je, vec stane in vec se kvari. Kar je povsem normalno. Audija a6 placas ker se super pelje, ne ker bi bil zanesljiv.



Je pa audi nasploh precej faulty.


no sej po drugi strani naj bi audi bil zanesljiv, ker ko crkne te naj ne bi pustil na cesti, samo popraviti ga je pa vseeno treba in nič ni poceni :)

v glavnem moj avto je na 71 mestu :)

dobra spletna stran
#140128 (odg: #140118 ciciban)  07.10.15 19:18  matic7odgovori / citiraj  |  shramba  
[ciciban]

:: [milwal]

:: :: [matic7]

:: :: Zanimivo bo, kaj bodo storili... ker če bodo uveljavili software, ki je deloval samo na testiranjih, bo avto pospeševal kot stari Golf I dizel.

:: ::

:: ::

:: :: he he, moja opažanja s ceste so dejansko takšna. Ogromno voznikov golfa vozi dejansko, kot da bi imeli enko :)

:: ::

:: :: na avtocesti je to lahko precej nadležno. Ko jih poslušam, vidim, da dejansko je problem ali popije 5,1 litra ali 5,3. Se mi zdi, da stalno gledanje na porabo zna biti kar stresno :)

::

:: Zdaj sem razmišljal, da če recimo odpokličejo milijon vozil na leto, in jih vgradnja nox razgrajevalnih sredstev stane 2K eur po kosu, je to letno dve milijardi. (upam da nisem kaj zbluzil). To v bistvu niti ni tako visok znesek, da si ga ne bi mogli privoščiti?



bral sem, da so goljufali ker je sistem stal 300€ po vozilu, kar je bilo preveč. če bojo pri nekaterih samo prevrteli software, pri drugih pa vgradili sistem, s 300€/ avtu nisi daleč od pričakovanega stroška * 11M vozil, prideš na3 milijarde + kake tožbe in kazni, prideš na 5-10 milijard kar je letni dobiček grupe.

prav tako so objavili da bojo vse uredili v koledarskem letu 2016



p.s. jebo vas VW


he he, če se mal pošalim, tile v avtoindustriji so še večji nateguni kot računalničarji :)

v glavnem, ko je že takšna potrošniška tematika. Se splača kupiti prenosnika od Appla?

Junija sem tehtal med tema:

https://www.mimovrste.com/prenosniki/len...

http://www.dell.com/de/p/alienware-17-r3...

kupil nisem nič, ker so v SLO tako katastrofalne ponudbe, podobna cena kot v tujini, samo vsaj grafična mora biti prejšnji model v večih primerih pa tudi plata, kar pa potem avtomatsko ni niti približno toliko vredno.

BTW igric ne igram, gledam pa te izdelke zato, ker so se mi vedno vsi prenosniki pregrevali.
#140133 (odg: #140098 milwal)  07.10.15 21:20  groznyodgovori / citiraj  |  shramba  
[milwal]

Reliabilityindex.com


Ne vem koliko je tale seznam verodostojen, če pride med prvih 100 Renault Laguna, ki je imela tako zanič sloves, da so naslednika raje kar sami preimenovali :)
#140138 (odg: #140128 matic7)  08.10.15 00:12  milwal (admin) odgovori / citiraj  |  shramba  

Iskreno povedano - delal sem v distribuciji Lenova za Slovenijo - računalniška panoga je toliko zrela, da če ti res gre za denar, je dobro kupiti rabljen business class laptop.

Računalniki ki pridejo ven letos, niso skoraj nič boljši od tistih pred tremi ali celo petimi leti. Vsaj ne toliko boljši, da bi to premaknilo margino cene. Samo novi pač so.

Podobno kot so avti nehali napredovati v resni tehniki tam nekje konec devetdesetih, pol se je še malo delalo na dizajnu, zdj pa se dela v glavnem na touchscreenih in softwarjih za testiranja...

Prenosniki so v zadnjih 3-5 letih ostali isto zmogljivi in napredovali v nizki porabi baterije in tišjem delovanju in nižji teži.

Razlike med biznis produkti (HP elitebook, Lenovo thinkpad T, Dell Latitude) in consumer grade produkti (HP Pavilion in cenejši probook-i, dell inspirion, lenovo G in B in Z serije) so zelo velike.

Niti ne gre za manjšo pokvarljivost visoke poslovne linije - nek kabel ali port ali tipka lahko dela štalo tako pri cliotu kot pri audi A8 (in ker ima audi a8 več gadgetov, gre lahko več stvari narobe).

Če imaš srečo, da se tvoj ne kvari, jo imaš, če je nimaš, je pa nimaš. Prednost poslovne linije je, da boš imel dejansko rezervne dele in hiter servis, konsumer grade pa se drži zakona, da "bodo popravili v 45 dneh, ali pa te 44. dan obvestili, da ni popravljivo in boš pri prodajalcu uveljavljal vračilo denarja".

Ti pa rabis damn laptop, ne pa vračilo. Vsak dan.

Velikanska razlika med top busines linijami in ostalim je tudi v vzdržljivosti premičnih delov, kakovosti tipkovnic, naboru portov, in posledicami robustne uporabe - laptop pade na tla, zapre se s kulijem notri, sreča otroke, pse, mačke, upokojence...

Nov Thinkpad T450 ali T550 (14'' in 15'' zadnje 2015 generacije) stane od 1400 pa do kakih speshul ponudb za 800-900 evrov pri nekoliko okrnjeni konfiguraciji. Splača se pogledati kaj ponujao international traderji, ki iz special bid posov pokupijo ogromne količine in dajo na dražbo novo robo, neodprta škatla, samo včasih stara kakšno leto.

Potem pa imaš used robo, staro od dve do štir leta, s cenami od 400 do 200 eur. Pri dve leti starih gre pogosto za zaplembo ob neodplačevanju poslovnega najema, in so še eno leto v garanciji (top business linije imajo ponavadi tri leta garancije serijsko), ali pa je lastnik petičen gospod, ki dobi nov laptop vsako drugo leto.

Pregrevanje: Ali si imel HP probooka s premočnim procesorjem, ali pa svinjaš laptop. to pomeni da je v naročju, da je na mehki podlagi, da se mu dogaja kuhinja, in da ga več kot leto dni ne odpreš in ne spihaš. Jaz sem izrazit primer svinjanja laptopov. Zato jih občasno odprem in spiham. In nabavil sem podložno ploščo z ventilatorjem, ki jo vklopiš v powered USB izhod, in hladi. 20 eur. Ker imam rad laptop v naroču.

Načela:

1. kupi busines grade laptop, naj bo nov ali rabljen. Ne kupuj šare v medijskih centrih s ceno X99,99 eur.

2. Premisli kako zmogljiv laptop res rabiš za svoje delo. Bolj ko rabiš zmogljivega, bolj se splača nagibat k novim, ker huda raba troši material. Še bolj pa se potem splača nabavit stacionaren PC.

3. Presodi primerljivo ceno med novim in rabljenim, (Spodoben rabljen bi moral biti med 250 in 400 eur, za 500 ali 600 je že tak, ki je še v garanciji. Morda najdi rabljenega z garancijo. Prodajalcev je kar nekaj, priporočam Teal Laško, ker ni nategun. Lahko tudi kaj posredujem :-)) Če denar v teh rangih (do jurja in pol) ni pomemben, vzemi novega in ne razmišljaj.

4. Ko si pogruntal zgornje, presodi a boš v veliki meri imel laptop pripet na zunanji zaslon in tipkovnico, samo občasno pa nosil okoli. V tem primeru teža, robustnost, tipkovnica, monitor... niso tako pomembni. Pomembni so količina portov, pa da so že USB 3.0, pa da imaš Display port ali HDMI port, in ti to špila lepo z monitorjem ali morebitno dock postajo.

Če boš veliko delal na laptopu samem, testiraj zaslon, enostavno nastavljanje svetlosti (zelo fajn je da so tipke posebej ali vsaj hitro dostopne in delujoče - in da ni ali čist temen, ali pa da seka v oči - mora bit res lepo nastavljiv) in testiraj tipkovnico. Odpri beležnico in nakucaj tekst ene tri vrstice, pa poglej kok se motiš in moraš backspace mlatit. Če nič ne tipkaš ampak samo klikaš, šteje samo še zaslon.

5. Preveri ali ti morda najbolj ustreza ultrabook s touch screenom. Tanka, lahko zadeva, morda celo s pasivnim hlajenjem (kar pomeni zelo švoh procesorje, ne glede na to kako fancy jih poimenujejo), ki jo imaš v naročju in lepo brskaš po spletu s prsti po ekranu.

Če rabiš slednje, ima Apple zelo fajn izdelke. Kakovostni business ultrabooki od Lenova ali Della stanejo ravno toliko kot Applovi. Consumer ultrabooki za 500 - 600 eur pa so tak shit, da bolje met dober telefon. Če rabiš pa klasičen laptop, pa ga brezveze preplačuješ.

6. Na koncu velja še razmisliti, ali laptop res mora biti slovenski, Če ni problem nemška / UK tipkovnica, pa pač na ČŽŠ nalepiš znakece gor, si si raznolikost trga povečal vsaj za deset krat. Proizvajalcem se za hrvaško-slovenksi trg 7 milijonov ljudi pač ne splača izpljuniti petdeset variacij istega laptopa. Za angleški in nemški trg pa se splača, in to morajo delati, ker to delajo vsi (konkurenca).

Če laptop mora biti slovenski in nov, boš največ širine dobil pri HP, nato še pri Lenovu. Vse ostalo bo precej omejen izbor, in morda imaš srečo, da želiš ravno to kar pač imajo. Sicer boš pa plačal dražje in čakal dobavo en mesec, če bo sploh mogoča.

* zadnji popravek: 08.10.15 00:12
#140143 (odg: #140133 grozny)  08.10.15 00:31  milwal (admin) odgovori / citiraj  |  shramba  

Če boš kliknil na renault laguno, boš videl da je avtomatično izbran podatek za serijo od 2007 naprej. ima index 69 (povprečna pokvarljivost x strošek = 100), kar je zelo okej za Renaulta te velikosti.

Ko na strani avta izbereš serijo 2000 - 2008, je index 206. Kar je zelo slabo, dvakrat več stroškov od povprečja.

http://www.reliabilityindex.com/reliabil...

Stran ni dovolj aktivno upravljana, kar je škoda, ker ima zelo zelo dober podatkovni input - claime pri zavarovanju pogarancijskih okvar. V normalnih državah se lahko zavaruješ pred okvaro avta, okvaro psa, kurjim očesom na mezincu, čemerkoli... pri nas življenjskega nisi mogel dobit brez da v en glup sklad vlagaš zraven. Slovenija moja doma.

Še vedno index ne odtehta tega, da določena vrsta voznikov raje zavaruje pred okvarami, in ta vrsta tudi raje kupuje določene vrste avtomobilov.

Honda Jazz ima super index, ker nima nobenega gadgeta, bencinar tehnologija stara 20 let, vozijo pa jo penzionisti v supermarket in domov.

Raziskava je narejena na britanskem trgu. Prvo kar bi bilo treba storiti, je ločiti izvedbe avtomobilov vsaj na dizle in bencinarje, in na spol in starost voznikov. Dober namig v teh smeri nam da povprečna starost zavarovanjega vozila in mileage, ki jo objavijo ob indexu - tako da jo lahko sami povprečite.

honda jazz (index 6 - skratka nikol se ne pokvari :-)) - povprečen zavarovan avto ima 3,8 leta in 25.000 prevoženih milj. Normalno da se nima kaj pokvarit.

Laguna 00-08 - povprečen zavarovan avto ima 5,5 let in 70.000 prevoženih milj. (in moja opomba - veliko veliko 1.9 dci dizlov, ki je najbrž najbolj zanič motor v zgodovini :-))) seveda se nonstop nekaj dogaja.

* zadnji popravek: 08.10.15 00:31
#140148 (odg: #140128 matic7)  08.10.15 00:51  milwal (admin) odgovori / citiraj  |  shramba  

Ojoj, zdaj sem šele klinkil na oba linka... analogija: sprašuješ al Publikum Balkan, ali KD Nova energija, jaz pa potem razlagam o svetu negativnih obrestnih mer, neobstoječi inflaciji kljub masovnem tiskanju vseh valut in prihodu ekonomskega marksizma v razvite države...

Kupi si stacionarca ali playstation in ne nori s temi jajci na linku. Če res ne igraš igric in pregrevanje ni povezano s workloadom, je pregrevanje povezano z nečim drugim - in te zverine se bodo pregrevale še bolj.

Sicer pa tole: http://www.notebookcheck.net/Notebookche...

Izberi med HP, Dell, Lenovo, Fujitsu. Kateri od teh ti pač bolj paše.
#140153 (odg: #140143 milwal)  08.10.15 07:54  cicibanodgovori / citiraj  |  shramba  
[milwal]

Honda Jazz ima super index, ker nima nobenega gadgeta, bencinar tehnologija stara 20 let, vozijo pa jo penzionisti v supermarket in domov.



Raziskava je narejena na britanskem trgu. Prvo kar bi bilo treba storiti, je ločiti izvedbe avtomobilov vsaj na dizle in bencinarje, in na spol in starost voznikov. Dober namig v teh smeri nam da povprečna starost zavarovanjega vozila in mileage, ki jo objavijo ob indexu - tako da jo lahko sami povprečite.



honda jazz (index 6 - skratka nikol se ne pokvari :-)) - povprečen zavarovan avto ima 3,8 leta in 25.000 prevoženih milj. Normalno da se nima kaj pokvarit.



Laguna 00-08 - povprečen zavarovan avto ima 5,5 let in 70.000 prevoženih milj. (in moja opomba - veliko veliko 1.9 dci dizlov, ki je najbrž najbolj zanič motor v zgodovini :-))) seveda se nonstop nekaj dogaja.
in to je fora. 10 najbolj pokvarljivih avtomobilov - zakaj

1. imajo top tehnologijo in so "all in" - več kot je opreme, več se je lahko pokvari

2. so relativno nišni avtomobili, pokvari se eden, in imaš takoj 1000ppm rating

3. predevelopment tehnologije se preizkušajo na nišnih avtomobilih, v primeru fiaska ni velikih reklamacij in podobno. poznam primere - prvi BMW full LED žaromet je bil BMW6, prvi laser žaromet je bil audi R8 LMS - 200 avtov, prvi night vision žaromet je mercedes SL itd. in vse te tehnologije so prvič narejen in včasih primitivno prototipno spacane skpaj v smislu - lets see how and if it works

seveda to ni opravičilo za včasih šlampasto kvaliteto, in bohnedaj da bi me kdo razumel za zagovarjam nemški trojček
#140158 (odg: #140113 matic7)  08.10.15 07:57  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  
[matic7]

še dva takšna dneva na naftnem trgu, pa bom že na nuli :)

moj plan zadnje mesece je sicer bil, da bi proti koncu leta še malo nalagal in še vedno je, ker se mi ne zdi, da bi tale rast lahko zdržala dlje časa.
jaz sem pri pohodu v globine podvojil kvoto in vceraj tisti presezek uspesno dal nazaj.

mislim pa, da sem mogoce zajebal, ker:

http://www.businessinsider.com/morgan-st...

in predvsem:

http://www.businessinsider.com/opec-call...
#140163 (odg: #140138 milwal)  08.10.15 08:06  cicibanodgovori / citiraj  |  shramba  
[milwal]

Računalniki ki pridejo ven letos, niso skoraj nič boljši od tistih pred tremi ali celo petimi leti. Vsaj ne toliko boljši, da bi to premaknilo margino cene. Samo novi pač so.



Podobno kot so avti nehali napredovati v resni tehniki tam nekje konec devetdesetih, pol se je še malo delalo na dizajnu, zdj pa se dela v glavnem na touchscreenih in softwarjih za testiranja...



Prenosniki so v zadnjih 3-5 letih ostali isto zmogljivi in napredovali v nizki porabi baterije in tišjem delovanju in nižji teži.


to bo problem avtomobilizma v naslednjih letih, avti imajo razvojni cikel nekje 7 let, facelift naredijo nekje vmes na polovici, kjer malo popravijo odbijače, luči in ostalo kozmetiko.

določene komponente, kot je motor itd imajo z manjšimi facelifti razvojni cikel do 15-20 let

z novimi e-avti oz. recimo connected vehicle, pride v igro vedno več softwarea in avtomobilisti bojo morali združiti oba svetova, mehanski kjer se stvari defacto ne dogajajo hitreje kot v treh letih - pa še to bolj za oči, prava tehnika pa bistveno počasneje

in softwareski oz. user interface ter podobno, kjer je primer mobilna telefonija z rednimi updatei in novimi telefoni vsakih 12 mesecev ubrala svoj tempo.

zna bit, da bojo užkali 1+1 in boš imel volvo (da ne bomo samo o švabih :) ) , nov model z softwareom x, čez 1 leto posodobitev user interfacea, čez eno leto spet, nato pa po 3h letih od štarta minor facelift+ nov software

pri software mislim delno tudi hardware kot zaslon in morda nova senzorika.
#140168 (odg: #140163 ciciban)  08.10.15 09:07  crt (admin) (DS) odgovori / citiraj  |  shramba  

bicikl rules :)
#140173 (odg: #140138 milwal)  08.10.15 09:21  matic7odgovori / citiraj  |  shramba  

mater si se razpisu, bom zvečer prebral, hvala. Lenovo vem da delajo, jih imamo v službi.

Dejansko pa mi stacionarec nič prav ne pride in rabim prenosnika. Najbolj na jetra mi gre, ker so po 3 letih že tako v riti, da jih je potrebno menjati. HP probooka imam sedaj, ga je moja kupila, ko nama je prejšnega strela uničila in je takoj potrebovala računalnik. Na tem prenosniku so dvakrat menjali matično ploščo, nakar so tretjič ugotovili, da se dodatni rami tepejo. Tako so mi rekli ali je res ali ne pa ne vem.

Baterija odlična, na novem kar 8 ur, po letu in pol 0 minut :)

#140178 (odg: #140153 ciciban)  08.10.15 09:31  milwal (admin) odgovori / citiraj  |  shramba  
[ciciban]



in to je fora. 10 najbolj pokvarljivih avtomobilov - zakaj



1. imajo top tehnologijo in so "all in" - več kot je opreme, več se je lahko pokvari

2. so relativno nišni avtomobili, pokvari se eden, in imaš takoj 1000ppm rating

3. predevelopment tehnologije se preizkušajo na nišnih avtomobilih, v primeru fiaska ni velikih reklamacij in podobno. poznam primere - prvi BMW full LED žaromet je bil BMW6, prvi laser žaromet je bil audi R8 LMS - 200 avtov, prvi night vision žaromet je mercedes SL itd. in vse te tehnologije so prvič narejen in včasih primitivno prototipno spacane skpaj v smislu - lets see how and if it works



seveda to ni opravičilo za včasih šlampasto kvaliteto, in bohnedaj da bi me kdo razumel za zagovarjam nemški trojček
Men so iz tega naslova zanimivi Citroen koncepti. Obliko upalijo iz risanke, dodajo nek gadgetry iz vesolja, in potem vsak tretji avto za silo dela, najbolje je če kupiš dva, ker je en vedno na servisu :-)

Fuuuul so mi bili všeč XM, xantia, pa C6, pa še marsikaj. Ampak si ne morem prvoščit zanimivega avta za mehanike :-)))
#140188 (odg: #140173 matic7)  08.10.15 09:58  kolegaodgovori / citiraj  |  shramba  
[matic7]

Baterija odlična, na novem kar 8 ur, po letu in pol 0 minut :)
tudi sanja se mi ne, kaj se je zgodilo v tvojem primeru, imamo en podoben problem pri nas, ampak to predvsem zato, ker se ni upoštevalo pravilo 15%, da ne priklapljaš računalnika na strom, dokler baterija vsebuje vsaj 20%, raje pa 10% juica...

no, saj ne vem, morda gre tudi za naključje, čeprav po tem principu nam delajo eni hp notesniki stari 7 let in 4 leta in so baterije kolikor toliko ok (dejanske kapaciteta je sicer zdaj občutno manjša od nazivne, moram enkrat preveriti), en star tri leta pa je originalno baterijsko nežno dušo izdahnil že po kakšnem letu...

ne boste prvi, ki boste rekli, da sem škrtica glede računalnikov... za igre imamo, kaj je že, nekakšen xbox in podobno



* zadnji popravek: 08.10.15 09:58
#140193 (odg: #140138 milwal)  08.10.15 10:00  MrModgovori / citiraj  |  shramba  
[milwal]

Pregrevanje: Ali si imel HP probooka s premočnim procesorjem, ali pa svinjaš laptop. to pomeni da je v naročju, da je na mehki podlagi, da se mu dogaja kuhinja, in da ga več kot leto dni ne odpreš in ne spihaš. Jaz sem izrazit primer svinjanja laptopov. Zato jih občasno odprem in spiham. In nabavil sem podložno ploščo z ventilatorjem, ki jo vklopiš v powered USB izhod, in hladi. 20 eur. Ker imam rad laptop v naroču.
Mac od moje boljše polovice je skoraj hladen, ne rabiš nič izpihavat ker ni nobene luknje. Če večinoma rabiš samo office in net in nimaš kakega spešl programja je sanjski. Let the flame wars begin. Surface book zna bit končno vredna alternativa.

M
#140198 (odg: #140193 MrM)  08.10.15 10:10  kolegaodgovori / citiraj  |  shramba  

ma kakšen flame war... zakaj natančno bi kupil mace? šminkerija (zaenkrat) pri nas ni in...

tudi prenosniki so precej statični pri nas, se ne ljubi nobenemu pakirat te ropotije...

* zadnji popravek: 08.10.15 10:10
#140208 (odg: #140198 kolega)  08.10.15 13:46  MrModgovori / citiraj  |  shramba  
[kolega]

ma kakšen flame war... zakaj natančno bi kupil mace? šminkerija (zaenkrat) pri nas ni in...



tudi prenosniki so precej statični pri nas, se ne ljubi nobenemu pakirat te ropotije...
Beri zgoraj, ima problem s pregrevanjem. Kar sem opazil pri praktično vseh novejših prenosnikih. + glasni ventilatorji. Preseravanje gor ali dol, pri MacBooku tega nisem opazil. In baterija dejansko zdrži cca 10h +/-.

M
#140213 (odg: #140158 crt)  08.10.15 14:40  matic7odgovori / citiraj  |  shramba  
[crt]

:: [matic7]

:: še dva takšna dneva na naftnem trgu, pa bom že na nuli :)

:: moj plan zadnje mesece je sicer bil, da bi proti koncu leta še malo nalagal in še vedno je, ker se mi ne zdi, da bi tale rast lahko zdržala dlje časa.



jaz sem pri pohodu v globine podvojil kvoto in vceraj tisti presezek uspesno dal nazaj.



mislim pa, da sem mogoce zajebal, ker:



http://www.businessinsider.com/morgan-st...


in predvsem:



http://www.businessinsider.com/opec-call...

jaz sem BHP kupil pri malo pod 39, ampak nimam veliko, pa še nekaj dividende je bilo vmes. Portfelj mi kar dobro zgleda v tem trenutku, če ne bi bilo zraven firm iz Offshore drillinga, bi bil na plusu :)

ampak saj tam sem vedel, da igram zelo nevarno igro.
#140218 (odg: #140208 MrM)  08.10.15 15:35  kolegaodgovori / citiraj  |  shramba  

pri nas, če res pride do pregrevanja enkrat na N let, potem pač odpremo (po možnosti tako, da ne uničimo zif konektorjev), spihamo in namažemo, pravo veselje je. 10-15 minut in to je to. čeprav gretje je morda res kje lahko problem, vendar (za nas, vsaj) ne tolikšen, da bi moral povečevati proračun za železnino...

so pa precej blizu božično/novoletni popusti, tudi potrošniški instinkt še ni povsem zamrl :) kdo ve, kaj nas še piči...

* zadnji popravek: 08.10.15 15:35
#140298 (odg: #140088 matic7)  14.10.15 11:19  Osojnikodgovori / citiraj  |  shramba  
[matic7]

ma kakšen kvartal jim bo požrlo..



vprašanje pa, če se bo kaj poznalo na prodaji vozil.
mislim, da sploh ni vprašanje. sicer 95% odraslih ljudi sploh ne razume, kaj je bilo narobe, ampak VW si je zabil avtogol v vsakem primeru. imidž je šel pretežno v tri krasne.

s samo kakovostjo oziroma pokvarljivostjo vozil so že tako v riti.



Pa vem, da nekaterim škode lepo delajo do npr. 500.000 prevoženih, ampak tudi drugim delajo lepo do 300.000, potem ko zamenajo menjalnik, dve turbini, sklopko, odmično gred itd. :)
pokaži mi avto, katerekoli znamke, ki je do 300.000 b.p.

sicer je pa to za nekega povprečnega voznika, vsaj v sloveniji, to več kot 20 let vožnje, tako da .... koliko strojev/izdelkov imaš, ki po 20 letih še brezhibno delajo.

jebeni audi, mogoče uradna statistika kaže drugače, ampak meni okolica govori drugo statistiko, res pa da ni tako velik vzorec :)
pozicija: imam VW, golf 4 bencinar, letnik izdelave 2001, vožen od 2002 dalje, 220.000 km, prvi lastnik, grem na tehnični kadarkoli brez da bi prej karkoli preveril. počil sicer feder na prvem kolesu, ampak vozil po cestah, katere povprečen slo voznik ne vidi niti v nočni mori. zamenjal tudi vložek ključavnice na vratih, na uradnem servisu hoteli 300 eur samo za kos in čakat bi moral vsaj en mesec. kupil rezervni del v turboshop-u za 12 eur in zamenjal pri mehaniku zastonj - dal sem mu 3 eur za pivo, prostovoljno. to, da sem 2 krat menjal auspuh in bremze, pa ne štejem kot okvaro. pa zadnje žarnice crkujejo.

spraševal mehanika, kaj bi izbral enkrat čez nekja let za naslednje vozilo - pravi da ne ve, da je vse slabše in slabše in da je VW še vedno najmanj slaba izbira, vendar takega, kot ga imam sedaj, več ne bom imel. v vsakem primeru pa nikakor, v nobenem primeru, kakšen prestižen avto z veliko kilometri - razen če imam veliko denarja za stalna popravila.
#140308 (odg: #140298 Osojnik)  14.10.15 12:46  matic7odgovori / citiraj  |  shramba  
[Osojnik]

:: [matic7]

:: ma kakšen kvartal jim bo požrlo..

::

:: vprašanje pa, če se bo kaj poznalo na prodaji vozil.



mislim, da sploh ni vprašanje. sicer 95% odraslih ljudi sploh ne razume, kaj je bilo narobe, ampak VW si je zabil avtogol v vsakem primeru. imidž je šel pretežno v tri krasne.



:: s samo kakovostjo oziroma pokvarljivostjo vozil so že tako v riti.

::

:: Pa vem, da nekaterim škode lepo delajo do npr. 500.000 prevoženih, ampak tudi drugim delajo lepo do 300.000, potem ko zamenajo menjalnik, dve turbini, sklopko, odmično gred itd. :)



pokaži mi avto, katerekoli znamke, ki je do 300.000 b.p.

sicer je pa to za nekega povprečnega voznika, vsaj v sloveniji, to več kot 20 let vožnje, tako da .... koliko strojev/izdelkov imaš, ki po 20 letih še brezhibno delajo.




pravim, da vem, da nekaterim škode lepo delajo, kar pomeni, da ni večjih problemov kot. npr pokvarjena turbina, menjalnik itd..

od kar smo začeli s to temo je kar malo slabo vplivalo na moj avto :)

mi je ravno v nedeljo na mojem menjalnik crknil, pa jermene imam za menjati, tako da bom kar pokvarjenega prodal, se ne splača popravljati.
Nova objava v tej temi  |  Nova tema v forumu
vseh objav v tej temi: 32   stran:  1 | 2 | > | zadnja

Seznam forumov  >  Pregled novic  >  Pregled novic - 07.10.15

Moj portfelj - potrebna registracija

Na strani Denarnisupermarket.com lahko odprete svoj online portfelj, spremljate razvoj premoženja in opravljate davčne izračune.

Kako začeti?

  • Prijavi se za pregled stanja premoženja v portfelju.
  • Registriraj se in postani uporabnik Denarnisupermarket.com in spremljaj razvoj premoženja.

HYPO Depozit
Obrestna mera:
0,10%
 
Obresti:
0,86 €
BKS Depozit (bonus)
Obrestna mera:
0,09%
 
Obresti:
0,78 €
Abanka Depozit (online)
Obrestna mera:
0,07%
 
Obresti:
0,59 €
Sberbank Depozit
Obrestna mera:
0,05%
 
Obresti:
0,43 €
Gorenjska Banka Depozit
Obrestna mera:
0,05%
 
Obresti:
0,42 €
LON Depozit
Obrestna mera:
0,05%
 
Obresti:
0,42 €

Povejte svoje mnenje

Kako so bile vaše naložbe pozicionirane pred zadnjo korekcijo?

  • Večinoma v delnicah.
  • Večinoma v obveznicah.
  • Večinoma v denarju.
  • Nimam naložb.

Glasuj rezultati >>