Če imate pomisleke o piškotkih,
tega lepo prosim
ne prezrite pred nadaljevanjem.
BITCOIN 10:43
-0,74 %
7.057,39
CN 13.07
0,37 %
3.060,69
HK 01.11
1,23 %
28.594,06
JP 01.11
1,86 %
22.420,08
RU 09:40
0,52 %
1.509,27
SI 06.12
0,12 %
905,61
DE 01.11
1,78 %
13.465,51
UK 01.11
-0,07 %
7.487,96
BR 01.11
-0,26 %
74.115,48
GLD 01.11
0,46 %
121,22
US 01.11
0,15 %
2.579,11

Forum

 |  sveže  ·  forumi  ·  iskanje  ·  shramba  ·  sporočila  ·  obveščanje  ·  pravila & objave  ·  vabila

Seznam forumov  >  Periskop  RSS    >  Vsi dili na enem mestu

Blog - Sandi Kodrič

Sandi Kodrič

V tem blogu se avtor pretežno čudi in sprašuje o raznih temah - ki so ali pa niso povezane s financami.

Vse zapisano je osebno mnenje, ki nima nobene povezave z družbo, lastnico teh spletnih strani.

Rubrike
·banke (36)
·borza (35)
·certifikati (13)
·davki (9)
·ekonomija (36)
·hec (7)
·jezik (17)
·kekec (20)
·knjige (2)
·mediji (21)
·nadzorniki (20)
·nakupovanje (11)
·nepremičnine (52)
·oglaševanje (25)
·pokojnina (55)
·politika (50)
·potrošnik (15)
·psihologija (3)
·razno (8)
·skladi (93)
·sodstvo (5)
·svoboda (6)
·zakonodaja (19)
·zavarovanje (31)
·zdravstvo (11)
Arhiv
·nov 2015 (1)
·maj 2015 (1)
·feb 2015 (1)
·dec 2012 (1)
·nov 2012 (1)
·okt 2012 (4)
·jul 2012 (6)
·jun 2012 (1)
·maj 2012 (1)
·apr 2012 (5)
·mar 2012 (2)
·feb 2012 (3)
·jan 2012 (4)
·dec 2011 (3)
·nov 2011 (4)
·okt 2011 (7)
·sep 2011 (2)
·avg 2011 (6)
·jul 2011 (1)
·jun 2011 (4)
·maj 2011 (13)
·apr 2011 (8)
·mar 2011 (15)
·feb 2011 (4)
·jan 2011 (11)
·dec 2010 (9)
·nov 2010 (12)
·okt 2010 (10)
·sep 2010 (10)
·avg 2010 (11)
·jul 2010 (8)
·jun 2010 (9)
·maj 2010 (11)
·apr 2010 (11)
·mar 2010 (17)
·feb 2010 (6)
·jan 2010 (5)
·dec 2009 (7)
·nov 2009 (6)
·okt 2009 (9)
·sep 2009 (3)
·avg 2009 (8)
·jul 2009 (3)
·jun 2009 (2)
·maj 2009 (7)
·apr 2009 (5)
·mar 2009 (12)
·feb 2009 (7)
·jan 2009 (11)
·dec 2008 (6)
·nov 2008 (11)
·okt 2008 (10)
·sep 2008 (5)
·avg 2008 (8)
·jul 2008 (4)
·jun 2008 (12)
·maj 2008 (8)
·apr 2008 (7)
·mar 2008 (9)
·feb 2008 (6)
·jan 2008 (7)
·dec 2007 (5)
·nov 2007 (8)
·okt 2007 (6)
·sep 2007 (8)
·avg 2007 (8)
·jul 2007 (1)
·jun 2007 (8)
·maj 2007 (11)
·apr 2007 (12)
·mar 2007 (11)
·feb 2007 (6)
 
Vsi dili na enem mestu
Rubrika: nakupovanje
<  |  >  |  seznam
 16.05.11 09:54  sandi (admin) (DS) shramba  

Potem ko so lani k nam prišli prvi posnemovalci Groupona - nakupovanja s časovno omejenimi skupinskimi popusti, so se letos ponudniki neverjetno razmnožili. Med njimi so BigDeal.si, 1nadan.si, Kolektiva.net, Privoščite.si, Kupujmo.si, E-kupon.si, Moj-kuponcek.si, ZbitaCena.si, GroupShop.si, PolCeneje.si... pa še sem verjetno kakšnega spregledal.

To niti ni tako čudno, saj so vstopne ovire za ta trg dokaj nizke. In tudi dejansko so nekateri od naštetih bolj ali manj one-man-bandi, ki jih poganja ambiciozen espe. Vendar pa vsak novi ponudnik doda nekaj zmede, tako na strani ponudbe kot na strani povpraševanja.

V tej poplavi dilov dneva je potem logično, da se pojavijo tudi agregatorji ponudbe - in tudi teh je že nekaj. Tako imamo tudi spletne strani, ki zbirajo ponudbo dilov na enem mestu. Tudi teh je že najmanj 5: VsiPopusti.si, NoriPopusti.si, Eurizi.com VsiKuponi.si, Kuponcki.com.

Njihova uporabnost je zaenkrat še dokaj skromna: zbrane imajo povezave na aktualno ponudbo, urejeno po krajih. Nek začetek je, vendar: da bi bila ta zadeva res koristna za uporabnike, bo treba vložiti nekaj človeškega dela - sama avtomatika ne zadošča.

Agregator bi moral zbirno ponudbo smiselno opremiti z vsebinskimi oznakami, tako da bi interesentom olajšal orientacijo in filtriranje ponudbe. Ne samo geografsko, pač pa tudi po vrsti storitve ali izdelka, ceni, vrednosti popusta v odstotkih, vrednosti popusta v evrih, trajanju veljavnosti ponudbe. Potem pa naročnikom ponuditi filtrirane "alarme" - obvestila o samo tistih aktualnih dilih, ki res pridejo v poštev glede na to, kaj točno uporabnika zanima.

Potem bi se lahko nekdo pri agregatorju naročil samo na obvestila, kjer gre npr. za "gostinsko ponudbo, za 2 osebi, v Ljubljani, kjer popust znaša vsaj 10 evrov." S tem bi se izognil pregledovanju preostalega spama s ponudbami kavitacij, avtopralnic, geliranja nohtov, poletov z balonom itd.

Dokler takih storitev ni, je za marsikoga razmerje med zanimivo in nezanimivo ponudbo bistveno preslabo, da bi se ob oblilici preostalega spama obremenil še z "dili dneva".


Komentarji uporabnikov
Replika? Pripomba? Še kaj manjka?  (vseh: 1; zadnji: 16.05.11 10:38)  · 
Kot neprijavljen uporabnik - gost - ne morete vpisovati komentarjev.

 16.05.11 10:38  vilijemodgovori / citiraj

neverjetno, klasicne marketinske nategancije, sedaj tudi na spletu; napise se eno noro visoko ceno katero ne bi placalo mnogo ljudi, nato pa neverjeten popust.

Ljudje mislijo koliko privarcujejo a pozabijo da morajo gledati ceno katero placajo in le to primerjati z podobnimi ponudbami, v primerjavi s konkurenco ki nima 'akcije' v vecini primerov lahko dobimo boljso ponudbo, ampak prosta izbira je zakon :)

Zadnjo ponudbo ki sem pogledal 'placas eden obrok, pojesta se dva' se vedno placa eden za dva, narocita se pijaco pa smo ufffff,

* zadnji popravek: 16.05.11 10:38

Moj portfelj - potrebna registracija

Na strani Denarnisupermarket.com lahko odprete svoj online portfelj, spremljate razvoj premoženja in opravljate davčne izračune.

Kako začeti?

  • Prijavi se za pregled stanja premoženja v portfelju.
  • Registriraj se in postani uporabnik Denarnisupermarket.com in spremljaj razvoj premoženja.

HYPO Depozit
Obrestna mera:
0,10%
 
Obresti:
0,86 €
BKS Depozit (bonus)
Obrestna mera:
0,09%
 
Obresti:
0,78 €
Abanka Depozit (online)
Obrestna mera:
0,07%
 
Obresti:
0,59 €
Sberbank Depozit
Obrestna mera:
0,05%
 
Obresti:
0,43 €
Gorenjska Banka Depozit
Obrestna mera:
0,05%
 
Obresti:
0,42 €
LON Depozit
Obrestna mera:
0,05%
 
Obresti:
0,42 €

Povejte svoje mnenje

Kako so bile vaše naložbe pozicionirane pred zadnjo korekcijo?

  • Večinoma v delnicah.
  • Večinoma v obveznicah.
  • Večinoma v denarju.
  • Nimam naložb.

Glasuj rezultati >>