V tem blogu se avtor pretežno čudi in sprašuje o raznih temah - ki so ali pa niso povezane s financami.
Vse zapisano je osebno mnenje, ki nima nobene povezave z družbo, lastnico teh spletnih strani. | | |
Potem ko so lani k nam prišli prvi posnemovalci Groupona - nakupovanja s časovno omejenimi skupinskimi popusti, so se letos ponudniki neverjetno razmnožili. Med njimi so BigDeal.si, 1nadan.si, Kolektiva.net, Privoščite.si, Kupujmo.si, E-kupon.si, Moj-kuponcek.si, ZbitaCena.si, GroupShop.si, PolCeneje.si... pa še sem verjetno kakšnega spregledal.
To niti ni tako čudno, saj so vstopne ovire za ta trg dokaj nizke. In tudi dejansko so nekateri od naštetih bolj ali manj one-man-bandi, ki jih poganja ambiciozen espe. Vendar pa vsak novi ponudnik doda nekaj zmede, tako na strani ponudbe kot na strani povpraševanja.
V tej poplavi dilov dneva je potem logično, da se pojavijo tudi agregatorji ponudbe - in tudi teh je že nekaj. Tako imamo tudi spletne strani, ki zbirajo ponudbo dilov na enem mestu. Tudi teh je že najmanj 5: VsiPopusti.si, NoriPopusti.si, Eurizi.com VsiKuponi.si, Kuponcki.com.
Njihova uporabnost je zaenkrat še dokaj skromna: zbrane imajo povezave na aktualno ponudbo, urejeno po krajih. Nek začetek je, vendar: da bi bila ta zadeva res koristna za uporabnike, bo treba vložiti nekaj človeškega dela - sama avtomatika ne zadošča.
Agregator bi moral zbirno ponudbo smiselno opremiti z vsebinskimi oznakami, tako da bi interesentom olajšal orientacijo in filtriranje ponudbe. Ne samo geografsko, pač pa tudi po vrsti storitve ali izdelka, ceni, vrednosti popusta v odstotkih, vrednosti popusta v evrih, trajanju veljavnosti ponudbe. Potem pa naročnikom ponuditi filtrirane "alarme" - obvestila o samo tistih aktualnih dilih, ki res pridejo v poštev glede na to, kaj točno uporabnika zanima.
Potem bi se lahko nekdo pri agregatorju naročil samo na obvestila, kjer gre npr. za "gostinsko ponudbo, za 2 osebi, v Ljubljani, kjer popust znaša vsaj 10 evrov." S tem bi se izognil pregledovanju preostalega spama s ponudbami kavitacij, avtopralnic, geliranja nohtov, poletov z balonom itd.
Dokler takih storitev ni, je za marsikoga razmerje med zanimivo in nezanimivo ponudbo bistveno preslabo, da bi se ob oblilici preostalega spama obremenil še z "dili dneva".
|
Komentarji uporabnikov Replika? Pripomba? Še kaj manjka? (vseh: 1; zadnji: 16.05.11 10:38) · Kot neprijavljen uporabnik - gost - ne morete vpisovati komentarjev.
|
neverjetno, klasicne marketinske nategancije, sedaj tudi na spletu; napise se eno noro visoko ceno katero ne bi placalo mnogo ljudi, nato pa neverjeten popust.
Ljudje mislijo koliko privarcujejo a pozabijo da morajo gledati ceno katero placajo in le to primerjati z podobnimi ponudbami, v primerjavi s konkurenco ki nima 'akcije' v vecini primerov lahko dobimo boljso ponudbo, ampak prosta izbira je zakon :)
Zadnjo ponudbo ki sem pogledal 'placas eden obrok, pojesta se dva' se vedno placa eden za dva, narocita se pijaco pa smo ufffff,
* zadnji popravek: 16.05.11 10:38 |
|