V tem blogu se avtor pretežno čudi in sprašuje o raznih temah - ki so ali pa niso povezane s financami.
Vse zapisano je osebno mnenje, ki nima nobene povezave z družbo, lastnico teh spletnih strani. | | |

Kaj je tale črno-siva slika zgoraj? To je zadnji, do absurda prignani primer drobnega tiska iz Infondovega bannerja, ki se trenutno vrti, med drugim tudi na Finančni točki. Oglas ima dimenzije 234x60 točk in tale črnina je na 300% povečan zadnji kader v tem animiranem oglasu z zlato denarnico.
Skratka, v igri ravbarjev in žandarjev smo prišli do "drobnega tiska", pri katerem ne pomaga niti povečevanje, niti kak softver za slepe in slabovidne, ker je drobni tisk (z opozorili, da pretekli donosi niso garancija za prihodnost in da je vlagateljem na voljo prospekt in letno poročil) pač črno-siv madež. Vprašanje, ki bi si ga lahko postavili ob prejšnjih primerih drobnega tiska, "kdo to sploh lahko prebere", je tu odveč, kajti tole očitno ni namenjeno branju.
Infondovemu marketinškemu oddelku tega ni za zameriti. Očitno so njihovi pravniki presodili, da če vključijo črno-sivi madež, potem niso v prekršku, če pa bi ta madež izostal, bi bili v prekršku.
Če je interpretacija Infondovih pravnikov napačna, so problem tovrstni pravniki. Če pa je njihova interpretacija pravilna in se s črno-sivim madežem izogneš kazni, potem je problem tisti, ki taka marsovska pravila postavlja.
O drobnem tisku smo sicer že govorili tukaj in tukaj, priložnost, da se takim absurdom v bodoče izognemo pa je ravno sedaj.
* zadnji popravek: 04.06.07 11:09 |
Komentarji uporabnikov Replika? Pripomba? Še kaj manjka? (vseh: 28; zadnji: 05.10.07 07:49) · Kot neprijavljen uporabnik - gost - ne morete vpisovati komentarjev.
|
ne vem, kaj so hoteli povedat, ampak meni to pomeni, da hocejo NEKAJ povedat in ker tu ne vidim, kaj, grem iskat nekam, kjer bom nasel to besedilo... upam, da je takoj za klikom na banner :) |
|
hm... torej se da zadevo razumeti tudi kot marketinski prijem - povecanje klikanosti oglasa :) |
| [crt]
hm... torej se da zadevo razumeti tudi kot marketinski prijem - povecanje klikanosti oglasa :)
saj, ravno to je drugod običajna praksa. na 234x60 pač imaš, kar imaš, vsa obvezna pojasnila pa sledijo tam, kamor prideš po kliku.
absurd je zahtevati, da naj bi bila vsebina, kot je npr. tale stlačena v 234x60. |
|
Če hočeš prebrati besedilo v bannerju ga dejansko lahko. Klikni z desno miškino tipko na banner in nato v meniju "zoom in". Tako boš povečal sliko in bodo tudi črke vidne. Samo itak ni fore, kdo bo pa to počel, ampak če je nekdo res vztrajen lahko dokaže, da se vse vidi :). |
|
ja, cool res, sem moral preverit :) vse lepo pise... ampak s flashom dobi 'drobni tisk' se dodatne moznosti :)
ampak potem bi lahko dali kar cel prospekt tak, ali? :)
no, ce vzames, da download ni omejilo :) |
| [Meki]
Če hočeš prebrati besedilo v bannerju ga dejansko lahko. Klikni z desno miškino tipko na banner in nato v meniju "zoom in". Tako boš povečal sliko in bodo tudi črke vidne. Samo itak ni fore, kdo bo pa to počel, ampak če je nekdo res vztrajen lahko dokaže, da se vse vidi :).
Točno. In še druga pot obstaja. Greš v View Source, ugotoviš ime flash datoteke in jo odpreš v novem oknu. Potem prikaz v pravem kadru ustaviš in voila, vsebina opozorila je pred tabo.
Datoteka pa je tale:
http://beta.financna-tocka.si/ads/INF/NK...
(to seveda deluje pri flash oglasih, pri gif pa ne) |
| [Meki]
Če hočeš prebrati besedilo v bannerju ga dejansko lahko. Klikni z desno miškino tipko na banner in nato v meniju "zoom in". Tako boš povečal sliko in bodo tudi črke vidne. Samo itak ni fore, kdo bo pa to počel, ampak če je nekdo res vztrajen lahko dokaže, da se vse vidi :).
mislim, da celo obstaja hisa, v kateri so trdili, da je tole zgornje (do "samo itak" :) argument, da je vse ok. |
|
sej tudi ko DZU-ji na Tv oglašujejo disclaimer-ja ne moreš prebrat
10 vrstic teksta, pa sekundo na ekranu |
|
saj za to gre... da bi zadeva postala malo bolj zivljenjska od sedanjega stanja, ko se nekaj objavlja samo zato, da bi bila formalno izpolnjena neka zahteva in je pri tem vprasanje tako to, ali je objavo sploh mogoce prebrati kot se zlasti to, komu in kako naj bi koristila.
glede na drugo bi bila tudi povsem bizarna resitev, da se atvp odloci in zacne zahtevati, da mora biti drobni tisk objavljen 3 minute na tv in s crkami velikosti 12 px na bannerjih... ker se vedno ostane vprasanje - cemu? (razen seveda v korist oglasevalskih agencij.)
* zadnji popravek: 04.06.07 12:23 |
|
Regulativa nas je pripeljala do absurda. Izhod? Velika mera kreativnosti... ni druge. Oglašujte s tizerji in ne povejte niti kaj prodajate. Naj ljudje sami iščejo informacije in posebne ponudbe. Kdo pa rabi oglaševanje? Zakaj bi sploh bile posebne ponudbe? Saj se skladov ne bi smelo kupovat zaradi posebne ponudbe (tako kot ne zaradi donosov ali zato, ker verjameš človeku (družbi), ki ti prodaja...)
(malo cinizma, se opravičujem) |
|
da se atvp odloci in zacne zahtevati, da mora biti drobni tisk objavljen 3 minute na tv in s crkami velikosti 12 px na bannerjih... ker se vedno ostane vprasanje - cemu? (razen seveda v korist oglasevalskih agencij.)
verjemi, da imajo agencije bolj malo od tega. Skrajnost v regulativi pripelje do tega, da na produkt napišeš KAJENJE UBIJA in da pristojna služba med tremi kreativnimi predlogi določi, katerega lahko objaviš, poleg tega pa predpiše še velikost obveznega teksta (seveda za svojo odločitev predpiše zakonski rok. Tobačna industrija je temu podvržena do največje možne mere in tukaj smo že zelo blizu. No, tobakarji imajo v zakonu predlog ca 7 obveznih tekstov in proizvajalev izbere enega. vse je predpisano. tudi to, na kaj lahko namiguje grafika (oziroma kaj ne sme). še celo mediji so predpisani (oziroma prepovedani) - glede na ciljne skupine. |
|
da se atvp odloci in zacne zahtevati, da mora biti drobni tisk objavljen 3 minute na tv in s crkami velikosti 12 px na bannerjih... ker se vedno ostane vprasanje - cemu? (razen seveda v korist oglasevalskih agencij.)
verjemi, da imajo agencije bolj malo od tega. Skrajnost v regulativi pripelje do tega, da na produkt napišeš KAJENJE UBIJA in da pristojna služba med tremi kreativnimi predlogi določi, katerega lahko objaviš, poleg tega pa predpiše še velikost obveznega teksta (seveda za svojo odločitev predpiše zakonski rok. Tobačna industrija je temu podvržena do največje možne mere in tukaj smo že zelo blizu. No, tobakarji imajo v zakonu predlog ca 7 obveznih tekstov in proizvajalev izbere enega. vse je predpisano. tudi to, na kaj lahko namiguje grafika (oziroma kaj ne sme). še celo mediji so predpisani (oziroma prepovedani) - glede na ciljne skupine. |
|
Oglašujte s tizerji in ne povejte niti kaj prodajate.
z drugimi besedami, še bolj zavajajte.
Se opravičujem za prejšnje podvajanje. |
|
no, ce ne poves, kaj prodajas, potem tezko zavajas. |
| [mala]
Skrajnost v regulativi pripelje do tega, da na produkt napišeš KAJENJE UBIJA in da pristojna služba med tremi kreativnimi predlogi določi, katerega lahko objaviš, poleg tega pa predpiše še velikost obveznega teksta (seveda za svojo odločitev predpiše zakonski rok. Tobačna industrija je temu podvržena do največje možne mere in tukaj smo že zelo blizu.
V tem duhu sem tudi za sklade pred časom predlagal tole, z ustrezno spremenjenim tekstom (šala).
|
|
o, le verjemi, da se da. samo stane! :) |
| [mala]
verjemi, da imajo agencije bolj malo od tega.
imajo... vecji zneski zakupa / izdelave. |
|
največ imajo od tega mediji, naročniki agencijam puščajo čedalje manj. Tudi procent ni več enako obravnavan kot nekoč. Nekako znajo oglaševalci agencije stisnit v kot, medijev pa ne toliko...
če je oglas 3 minuten zaradi obveznega teksta, bo agencija imela enako dela, isto za tiskan oglas. le zakup prostora bo večji. tukaj pa naročniki zelo stiskajo agencije ali celo naročajo direktno. |
|
pri Infondovih oglasih se mi zdi, da kake agencije ni bilo kaj preveč blizu |
|
pri daljsem casu predvajanja istega teksta bo agencija gotovo imela enak obseg dela. ce ji rata potem iz tega iztisniti pribitek vec kot nic pri kupcu, super. bolj zapleteno pa je pri bannerjih, kjer lahko postane akrobacija narediti stvar tako, da bi zadostila morebitnim povisanim zahtevam glede citljivosti in hkrati se ostala kolikor toliko znosne velikosti (beri nekje do 50 K). se zlasti v ne-flash verziji.
kakorkoli - tudi ce je tisti, kamor se iz naslova povisanih zahtev stece vec denarja, pretezno medij in ne agencija, to se vedno pomeni, da imamo subjekt, ki ima ocitno korist in hkrati ni vlagatelj. ter da je se naprej vprasanje, kaksno tocno korist pa ima vlagatelj.
ali ce prevedemo v bolj direktno obliko, domnevna skrb za narodov blagor je oblika subvencij. le da za spremembo ne iz javnega denarja, temvec kot prisilno prelivanje direktno med zasebnimi subjekti.
* zadnji popravek: 04.06.07 13:16 |
| [giorgi]
sej tudi ko DZU-ji na Tv oglašujejo disclaimer-ja ne moreš prebrat
10 vrstic teksta, pa sekundo na ekranu
Zadnjič sem videl, da se v notranjosti ljubljanskih mestnih avtobusov na LED displejih oglašujejo Triglav vzajemni skladi (enovrstični rdeči displej, na katerem grejo črke počasi od desne proti levi). Drobnega tiska v tem primeru ni bilo (tudi verjetno ni potreben).
Če bi se recimo tudi na teh displejih zahteval drobni tisk običajne dolžine, bi se celotna vsebina zvrstila po displeju ravno nekje od Črnuč do Dolgega mosta. |
| [giorgi]
pri Infondovih oglasih se mi zdi, da kake agencije ni bilo kaj preveč blizu
infondovi "predvolitveni" radijski oglasi so na letošnjem sofu pobasali skoraj vse možne nagrade kar je nek obskuren studio (z eno samo serijo oglasov) iz maribora ustoličilo kot 5 najkreativnejšo agencijo tega leta. |
| [mahatma]
infondovi "predvolitveni" radijski oglasi so na letošnjem sofu pobasali skoraj vse možne nagrade kar je nek obskuren studio (z eno samo serijo oglasov) iz maribora ustoličilo kot 5 najkreativnejšo agencijo tega leta.
Za tiste, ki jih morda niste slišali... MP3:
Ljubljanski župan
Mariborski župan
Celjski župan |
|
drži, tudi meni so radijski oglasi simpatični (pa reporter Milan tudi), na TV pa so grozni |
|
haha, to pa sem prvic slisal, zakon reklama je :) |
| [alexd]
haha, to pa sem prvic slisal, zakon reklama je :)
Zgoraj sem pozabil še na:
Koprski župan
Trenutno se na radijskih postajah vrti nova iz iste serije, ki se začne z "My name is Fond. In Fond." Če ima kdo link na MP3, naj ga sporoči ali objavi (Infond, javi se). |
| Trenutno se na radijskih postajah vrti nova iz iste serije, ki se začne z "My name is Fond. In Fond." Če ima kdo link na MP3, naj ga sporoči ali objavi (Infond, javi se).
Infond je ekspeditiven: My name is Fond. |
|